عذرخواهی کافه بازار از کاربران برای یک کوتاهی سهوی

یک‌شنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
عذرخواهی کافه بازار از کاربران
کافه بازار با صدور بیانیه‌ای به‌خاطر یک کوتاهی سهوی از کاربران خود عذرخواهی کرد.
تبلیغات

بازار به تازگی دریافته است که در بازه‌هایی در دو سال گذشته، با وجود نمایش پیغام دانلود با اینترنت نیم‌بها، به دلیل بروز یک کوتاهی سهوی، بخش‌هایی از ترافیک مصرفی برخی از کاربران به شکل تمام‌بها محاسبه می‌شده است.

کافه بازار در بیانیه خود علت این اتفاق را به‌روز نشدن کامل مشخصات شبکه توزیع محتوای بازار در سامانه مربوطه سازمان فناوری اطلاعات، از سوی بازار عنوان کرده است.

در بخشی از بیانیه کافه بازار آمده: «ما بابت این خطا از کاربران بازار پوزش می‌خواهیم و مسئولیت آن را می‌پذیریم. تأکید می‌کنیم که بازار هیچ‌گونه درآمدی از ترافیک و طرح‌های نیم‌بها نداشته و در حال حاضر هم ندارد.»

در ادامه این بیانیه گفته شده: «کاربرانی که در بازه زمانی مذکور، به واسطه دیدن این پیغام، اقدام به دانلود یا به‌روزرسانی بیشتر کرده‌اند، می‌توانند تا پایان تیرماه ۱۴۰۲، درخواست خود را به‌صورت مشروح، به همراه مشخصات هویتی و شماره تماس خود به نشانی claims@cafebazaar.ir ایمیل کنند تا کارشناسان پشتیبانی شرکت بازار بعد از بررسی موضوع و احراز آن، جهت اقدامات بعدی برای جبران این خطا، هماهنگی‌های لازم را با آن‌ها به عمل آورند.»

کافه بازار در پایان تأکید کرده که «محافظت از حقوق کاربران اولویت اصلی بازار است؛ ما در بازار با تلاش دائمی برای ارائه سرویسی دقیق و ایمن و برطرف کردن نواقصی که در مسیر توسعه‌‌‌‌ی آن رخ می‌دهد، همواره در پی جلب رضایت کاربرانمان و حمایت از حقوق آن‌ها هستیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات