هم‌سرمایه‌گذاری دیجی‌نکست، کارایا و نیک‌ونچرز در استارتاپ اکتین

یک‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
استارتاپ اکتین
مدیرعامل اکتین از جذب سرمایه استارتاپ اکتین در قالب هم‌سرمایه‌گذاری از سه مجموعه دیجی‌نکست، کارایا و نیک ونچرز خبر داد.
تبلیغات

اکتین پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که با سرویس خود قصد دارد به تراپیست‌ها و مربی‌ها کمک کند تا با بهره گیری از بینایی ماشین، به طور مستمر فعالیت‌ها و تغییرات اسکلتی عضلانی را ارزیابی ‌کنند. امیر فخیمی مدیرعامل این استارتاپ از جذب سرمایه استارتاپ اکتین در قالب هم‌سرمایه‌گذاری از سه مجموعه دیجی‌نکست، کارایا و نیک ونچرز خبر داد.

استارتاپ اکتین از بهمن سال 1398 فعالیت خود را با انجمن هوش مصنوعی در ورزش با همکاری دانشگاه تهران آغاز کرد و در اسفند 1399 با ورود به کمپ استارتاپی دیجی‌نکست وارد فاز جدیدی از توسعه محصول شد. این تیم با سه هم‌بنیانگذار در حوزه هوش مصنوعی در سلامت و ورزش شکل گرفته است و اکنون با بیش از 10 نفر به فعالیت خود در این حوزه ادامه می‌دهد.

امیر فخیمی مدیرعامل اکتین درباره ایده اکتین اینطور توضیح می‌دهد: اکتین یک پلتفرم جامع مبتنی بر هوش مصنوعی است که تمامی فعالیت های حرکتی بدن را آنالیز می‌کند. ما پیش از ورود به کمپ استارتاپی دیجی‌نکست توسعه محصولمان را آغاز کردیم و در کمپ بیشتر تمرکزمان روی بیزینس مدل و تست های سخت افزاری و نرم افزاری بود.

وی در ادامه افزود که مزیت رقابتی اکتین نسبت به رقبا در مدل‌های هوش مصنوعی است که توسعه داده‌ایم. ما قصد داریم سرمایه‌ی جذب شده در این راند را صرف ورود به بازارهای جدید، توسعه زیر ساخت و توسعه نیروی انسانی کنیم.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات