رونمایی از آپ‌کارت در اولین رویداد سالانه آپ

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
رویداد سالانه آپ
در اولین رویداد سالانه آپ از جدیدترین محصول این شرکت به اسم آپ‌کارت رونمایی شد. این محصول از تیرماه برای کاربران آپ فعال می‌شود.
تبلیغات

اولین رویداد سالانه آپ با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های این شرکت از ۱۴ سال گذشته در هتل اسپیناس پالاس شروع و سپس از چند محصول جدید آپ رونمایی شد.

جدیدترین محصول این شرکت آپ‌کارت یا نئوبانک آپ است که کاربران می‌توانند با کمک آن علاوه بر اتصال به کیف پول الکترونیک خود، از کارت فیزیکی نیز برای انجام تراکنش‌های خرید خود در بسترهای مختلف از جمله دستگاه‌های کارتخوان استفاده کنند. در این رویداد اعلام شد که سرویس بازگشت وجه با قابلیت استفاده از تمامی کارتخوان‌های کشور، از ابتدا بر تمامی آپ کارت‌ها فعال خواهد بود. استفاده از قابلیت خرید اعتباری از دیگر امکانات ارایه شده توسط این محصول جدید آپ است.

به گفته‌ی مدیر اجرایی آپ، تمامی تست‌های آپ‌کارت انجام شده و تا تیرماه همه کاربران آپ‌کارت خواهند داشت.

این شرکت همچنین از آسان‌بیمه که سرویس خرید بیمه اقساطی است، پزشک هوشمند که بیماری را از طریق هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد و نسخه جدید اپلیکیشن موبایل خود رونمایی کرد.

در این رویداد جمعی از مدیران آسان پرداخت پرشین، شرکت گسترش فناوری های نوین و مدیران بانک کشاورزی حضور داشتند.

حمید سیدی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی ضمن تبریک بانک کشاورزی به آپ، ایران را کشوری مستعد در زمینه فراگیری مالی دیجیتال دانست و در این زمینه به ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور اشاره کرد. سیدی با اشاره به نسل z گفت باید منتظر تاثیر این نسل در بانکداری دیجیتال و آینده‌ی آن باشیم.

او همچنین از سهم ۳۶ درصدی بانک کشاورزی گفت و این بانک را شریک استراتژیک آپ خواند.

به گفته‌ی مشاور کسب‌وکار این شرکت، آپ ۴۵ درصد سهم بازار تراکنش اینترنتی را به خود اختصاص داده است.

پزشک هوشمند که محصول سرویس سلامت دیجیتال آپ است محصول دیگر این سوپراپلیکیشن است که به گفته‌ی بنیان‌گذار سرویس سلامت دیجیتال آپ، قرار است بیماری را به صورت آنلاین با .هوش مصنوعی تشخیص دهد

محصول مهم دیگر این شرکت، آسان‌بیمه که خرید انواع بیمه را امکان‌پذیر می‌کند، پررشدترین سرویس این شرکت بوده و برنامه آپ این است که خدمات بیمه‌ای و خرید اقساطی را گسترش دهد.

در بخش دیگری از این رویداد مدیر ارشد اجرایی اپلیکیشن آپ گفت: بازطراحی اپلیکیشن از دو سال قبل در دستور کار این شرکت بود و از سال گذشته نسخه‌ی آزمایشی آن برای گروهی از کاربران اجرایی شده بود.

به گفته‌ی آرمان فرج‌زاده در این نسخه‌ی جدید نحوه نمایش سرویس‌ها شخصی‌سازی خواهد شد. این بازطراحی به ویژه با توجه به تنوع کاربران آپ استفاده از آن را برای گروه‌های سنی مختلف راحت‌تر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات