با ازکی‌وام و طرح اعتباری بلوبانک تا سقف ۷۵ میلیون تومان اعتبار بگیرید

سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
ازکی وام
ازکی‌وام در راستای ایجاد تنوع در ارائه طرح‌های مختلف اعتباری، خدمت جدیدی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.
تبلیغات

در این طرح افراد می‌توانند متناسب با شرایط خود تا سقف ۷۵ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند و از فروشگاه‌های مختلف کالاهایی مانند لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم ورزشی بخرند و حتی خدماتی مانند پزشکی و سفر دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی ازکی‌وام، دریافت اعتبار برای خرید اقساطی این روزها و در شرایط تورمی می‌تواند راهکاری مقرون به‌صرفه باشد. چراکه باوجود نوسان قیمت‌ها، خرید اقساطی کالاها و خدمات ضروری در همان لحظه حتی با پرداخت سود به نفع افراد است.

طرح اعتباری بلوبانک چیست؟

طرح بلوبانک از طرح‌های جدید ازکی‌وام است که شرایط متفاوتی را در دریافت اعتبار برای افراد فراهم کرده است. درواقع ازکی‌وام به‌عنوان واسطی میان تأمین‌کننده مالی و افراد است تا فرایند پیچیده دریافت تسهیلات را ساده‌تر کند.

در طرح بلوبانک افراد می‌توانند از ۱۰ تا ۷۵ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کنند. از شرایط دریافت این طرح ارائه یک چک ضمانت به نام فرد درخواست‌دهنده اعتبار و مدارک شغلی است.

چگونه می‌توان در ازکی‌وام اعتبار بلوبانک دریافت کرد؟

برای دریافت اعتبار بلوبانک افراد کافی است که به سایت ازکی‌وام به آدرس مراجعه کنند. پس از آن با کلیک روی گزینه «ورود/عضویت» وارد پنل کاربری خود می‌شوند. در پنل کاربری افراد می‌توانند طرح‌های متنوع اعتباری را برای دریافت اعتبار مشاهده کنند. با انتخاب مبلغ اعتبار و مدت بازپرداخت طرح‌های اعتباری پیشنهادی نمایش داده می‌شود. همچنین در این لینک درباره جزئیات طرح بلوبانک توضیح داده شده است.

برای دریافت طرح بلوبانک افراد می‌توانند تا سقف ۷۵ میلیون تومان مبلغ موردنظر خود را تعیین و سه دوره بازپرداخت ۶، ۱۲ و ۱۸ ماهه را انتخاب کنند.

در ادامه و پس از بررسی اعتبارسنجی، مدارک موردنیاز ازجمله چک ضمانت و مدارک شغلی بارگذاری می‌شود. پس از تأیید مدارک توسط کارشناسان ازکی‌وام، اعتبار درخواست‌شده به کیف پول الکترونیکی افراد در پنل کاربری اضافه می‌شود. سپس آنها تا یک ماه فرصت دارند که از فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام خرید خود را به‌صورت اعتباری از درگاه پرداخت ازکی‌وام انجام دهند.

با اعتبار بلوبانک از چه فروشگاه‌هایی می‌توان خرید کرد؟

با اعتبار ازکی‌وام برای افراد امکان خرید اقساطی و اعتباری در سبدهای متنوعی از کالاها و خدمات فراهم است. از جمله دسته‌بندی‌های کالا و خدمات در فروشگاه‌های همکار ازکی‌وام می‌توان به کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، زیبایی و سلامت، موتور سیکلت و... اشاره کرد. افراد برای دیدن دسته‌بندی‌های مختلف و فروشگاه‌های همکار می‌توانند به سایت ازکی‌وام مراجعه کنند.

همچنین امکان جست‌وجوی هوشمند کالا و خدمات در سایت ازکی‌وام برای افراد فراهم است تا راحت‌تر بتوانند محصول موردنظر خود را انتخاب کنند. استفاده از موتور جست‌وجوی کالا در ازکی‌وام این امکان را برای افراد فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند با مقایسه کالا در فروشگاه‌های مختلف، بهترین محصول را از لحاظ قیمت، کیفیت، نوع برند و طرح‌های قابل استفاده انتخاب کنند.

هدف ازکی‌وام از همکاری مشترک

ازکی‌وام به‌عنوان پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات اعتباری تلاش کرده تا طرح‌های متنوع اعتباری را متناسب با شرایط همه افراد جامعه برای خرید اقساطی راحت‌تر فراهم کند. تلاش این مجموعه بر این است که فرایند دریافت اعتبار را تا جای ممکن ساده کند. در نتیجه‌ این اقدام افراد و سازمان‌ها می‌توانند با کمک هوش مصنوعی و بدون پیچیدگی‌های اعطای وام، اعتبارسنجی شوند و اعتبار بگیرند.

از سوی دیگر ازکی‌وام از شرکت‌های پورتفوی مکس در زمینه‌ی فین‌تک به شمار می‌آید. به‌طور کلی راهبرد مکس در سرمایه‌گذاری، خلق ارزش است. در همکاری با بلوبانک؛ ازکی‌وام در تعامل نزدیک و سازنده با مکس و بهره‌گیری از تخصص و ارتباطات این مجموعه توانست فرایندهای پروژه را با سرعت و دقت پیش ببرد. در گام نخست شناخت و درک نیاز بازار و مشتریان و در گام‌های بعدی انتخاب هوشمندانه‌ شریک تجاری و چابکی فرایندهای طرفین سبب شد تا این همکاری در زمان کوتاهی به ثمر برسد. تجربه‌ همکاری ازکی‌وام و بلوبانک نمونه‌ای موفق از ارتباط سرمایه‌گذار و استارت‌آپ است که می‌تواند راه را برای توسعه‌ی کسب‌وکار هموارتر کند.

طبق تفاهم‌نامه سه‌جانبه همکاری ازکی‌وام، هلدینگ مکس و بلوبانک، این طرح از طرح‌های جدیدی است که شرایط متفاوتی را در دریافت اعتبار برای افراد فراهم کرده است. درواقع ازکی‌وام به‌عنوان واسطی میان تامین‌کننده مالی و افراد است تا فرایند پیچیده دریافت تسهیلات را ساده‌تر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات