بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ ۴ تا ۷ تیر برگزار می‌شود

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
لوگو نمایشگاه الکامپ ۲۶
پس از سه سال وقفه، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ قرار است چهارم تا هفتم تیر ماه برگزار شود.
تبلیغات

بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ که تا امروز به دلایلی مختلفی مانند شیوع کرونا، مصادف شدن با ایام محرم، وضعیت کلی کشور و اوضاع نامساعد اینترنت و کسب‌وکارهای اینترنتی چند مرتبه به تعویق افتاده بود، سرانجام قرار است در هفته اول تیر ماه و روزهای چهارم تا هفتم تیر برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، علاقه‌مندان و متقاضیان مشارکت در دور جدید نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از امروز، شنبه نهم اردیبهشت ماه، می‌توانند برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.

متقاضیان ثبت در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ می‌توانند به سایت الکامپ مراجعه کنند. الکامپ ۱۴۰۲ در تاریخ ۴ تا ۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

طبق اعلام این سازمان در این دوره از نمایشگاه، متقاضیان کمتر از هشتاد متر مربع فضای نمایشگاهی،‌ بعد از ثبت نام، تأیید مدارک و جانمایی غرفه توسط ستاد برگزاری در سایت الکامپ، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت هزینه‌های مرتبط، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

متقاضیان فضایی بیشتر از هشتاد متر مربع نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به‌ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی دعوت خواهند شد و این گروه نیز پس از تعیین فضای غرفه، ۴۸ ساعت مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی، ثبت نام خود را قطعی کنند.

علاوه‌براین، سازمان نصر تهران اعلام کرده است که متقاضیان سازمان‌ها و نهادهای دولتی نیز مانند بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به سایت الکامپ ثبت نام کنند. بدیهی است ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات