سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد هفته آینده در بورس عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد
سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد هفته آینده در بورس عرضه خواهد شد.
تبلیغات

سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد با نماد معاملاتی «پی‌پاد»، چهارشنبه ۱۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در بورس تهران عرضه خواهد شد. در نخستین عرضه اولیه سال ۱۴۰۲ بازار سرمایه، ۳۶۰ میلیون سهام پی‌پاد عرضه می‌شود.

روز چهارشنبه ۱۶ فروردین‌ماه جاری، ۱۲ درصد از سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌ عنوان ششصد و یکمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن»، با نماد «پی‌پاد» عرضه اولیه خواهد شد.

این شرکت در تیر ۱۴۰۰ پذیرش و در مرداد ۱۴۰۱ با نماد پی‌پاد در فهرست شرکت‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

بر این‌ اساس، ۳۶۰ میلیون سهم که ۱۲ درصد سهام شرکت را در بر می‌گیرد به بازارگردانی صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی اندیشه زرین پاسارگاد با نماد پی‌پاد و با قیمت مبنای ۵.۰۰۰ ریال به عنوان عرضه اولیه منتشر می‌شود.

در این مرحله عرضه اولیه، هر کد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم دارد، سقف قیمت ۵.۵۰۰ ریال و کف قیمت هم رقمی معادل ۴.۵۰۰ ریال تعیین شده است.

زمان شروع ثبت سفارش متعاقباً در روز عرضه اعلام خواهد شد و افراد دارای کد بورسی می‌توانند از طریق کارگزاری‌های آنلاین نسبت به خرید سهام پی‌پاد اقدام کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات