ایرانسل تازه‌ترین بسته‌های رومینگ نوروزی را معرفی کرد

یک‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
رومینگ ایرانسل
ایرانسل تخفیف‌های ویژه‌ای با توجه به سفرهای نوروزی برای تسهیل ارتباطات برای مشترکان خود در نظر گرفته است.
تبلیغات

در پی افزایش سفرها در طول نوروز و برای تسهیل ارتباطات ایرانسلی‌ها در این ایام، تخفیف‌های ویژه‌ای در تعرفه‌های سرویس رومینگ ایرانسل، برای همه مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای مسافران نوروزی خارج از کشور، هفت بسته اینترنت رومینگ بین‌الملل برای استفاده در ۴۹ کشور و یک بسته ویژه برای سفر به کشور عراق معرفی کرد.

بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۲، شامل پنج بسته هفت روزه، به ترتیب با حجم ۷۵ مگابایت و قیمت ۵۰هزار تومان، ۱۵۰ مگابایت و قیمت ۹۰ هزار تومان، ۳۰۰ مگابایت و قیمت ۱۷۰ هزار تومان، ۶۰۰ مگابایت و قیمت ۲۹۰ هزار تومان و بسته یک گیگابایتی با قیمت ۴۱۰ هزار تومان است. بسته‌های تخفیفی ارائه‌شده توسط ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۲، شامل یک بسته ۱۴ روزه با حجم سه گیگابایت و قیمت ۶۰۰ هزار تومان و یک بسته ۳۰ روزه با حجم پنج گیگابایت و قیمت ۹۰۰ هزار تومان نیز هست.

این بسته‌های ویژه برای ۶۸ اپراتور در ۴۹ کشور از جمله ترکیه، امارات، ارمنستان، آذربایجان، چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، روسیه و… در دسترس خواهند بود.

همچنین ایرانسل برای مسافران کشور عراق بسته دیگری در نظر گرفته که شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت ۱۰ روزه، به قیمت صدهزار تومان است.

تمامی مشترکان ایرانسل لازم است برای فعال‌سازی خدمات رومینگ، پیش از خروج از کشور، کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره‌گیری یا به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌ من مراجعه کنند.

بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه نوروز ۱۴۰۲، از طریق کد دستوری #۳*۱۱۱۱* و نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌ من، قابل فعال‌سازی هستند.

اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی استفاده از خدمات رومینگ، در صفحه‌ی رومینگ وب‌سایت ایرانسل به این نشانی در دسترس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات