ChatGPT به تپ‌سی اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
تپسی درخواست تاکسی اینترنتی
ChatGPT به نسخه وب‌اپلیکیشن تپ‌سی اضافه شد. حالا کاربران تپ‌سی امکان گفت‌وگو با این هوش مصنوعی را دارند.
تبلیغات

یکی دو ماه است که جهان تکنولوژی پر شده است از صحبت درباره ChatGPT. چت‌باتی که جهان فناوری را زیر و رو کرده است. بسیاری از گجت‌ها، اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های اجتماعی، صنایع و سازمان‌ها این چت‌بات هوش مصنوعی را اضافه کرده و از آن استفاده می‌کنند.

هرچند در ایران استفاده از این ابزار ساده نیست و محدودیت‌هایی دارد، اما حالا شرکت تپ‌سی ChatGPT را به نسخه وب‌اپلیکیشن خود اضافه کرده تا امکان استفاده و گفت‌وگو با آن برای کاربران ایرانی هم فراهم شود.

تپ‌سی

با توجه به این که شرکت OpenAI، که سازنده ChatGPT است، شماره‌های ایرانی را نمی‌پذیرد و از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند و هم‌چنین بدون استفاده از VPN امکان استفاده از این چت‌بات برای IP ایران فراهم نیست، کاربران ایرانی عموماً با دردسرهای فراوان و صرفاً با کمک شماره‌های مجازی یا به کمک VPN می‌توانستند با این ابزار هوش مصنوعی ارتباط برقرار کنند. حالا اما اضافه شدن امکان گفت‌وگو به تپسی فرایند برقراری ارتباط با ChatGPT را ساده‌تر کرده است.

کاربران برای استفاده از این امکان و برقراری ارتباط با این چت‌بات باید در نسخه وب‌اپلیکیشن تپ‌سی گزینه «از هوش مصنوعی بپرس» را انتخاب کنند. با انتخاب این گزینه کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان با ChatGPT گفت‌وگو کنند و سؤالات خود را از این ابزار هوش مصنوعی بپرسند و پاسخ‌های مورد نظرشان را دریافت کنند.

تپ‌سی

با توجه به اهمیتی که این ابزار هوش مصنوعی در جهان تکنولوژی پیدا کرده و بسیاری آن را متحول‌کننده آینده این جهان می‌دانند دست‌یابی به امکانی برای استفاده از آن برای ما ایرانی‌ها هم ارزشمند خواهد بود.

البته تجربه ما در زومیت نشان می‌دهد سرعت برقراری ارتباط با ChatGPT در وب‌اپلیکیشن تپ‌سی کمی پایین است؛ اگر شما از این قابلیت جدید تپ‌سی استفاده کرده‌اید تجربه خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات