درآمد ۷۰ میلیارد تومانی؛ تپسی رکورد زد

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
تپسی درخواست تاکسی اینترنتی
تپسی با دست یافتن به حدود ۷۰ میلیارد تومان درآمد در بهمن ماه، رکورد کسب درآمدش در سال ۱۴۰۱ را شکست.
تبلیغات

صورت‌های مالی تپسی در دوره یک ماهه متنهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ نشان می‌دهد این شرکت در این ماه به بیشترین میزان درآمد در ۱۱ ماه گذشته رسیده است. درآمد این شرکت از بخش‌های مختلفی مانند سوء پیشینه سفیران، سفیر متخلف، سایر درآمدهای عملیاتی، راه‌اندازی مجدد، سرویس تلفنی و کمیسیون دریافتی از سفیران به دست می‌آید.

در میان تمام این بخش‌ها، درآمد حاصل از کمیسیون دریافتی از سفیران بیش از سایر بخش‌ها بوده است. از مجموع ۶۹.۸ میلیارد تومان درآمدی که تپسی در ماه بهمن به دست آورده است، ۶۷.۲ میلیارد تومان از آن حاصل از کمیسیون دریافتی از سفیران این شرکت بوده است. این نسبت در درآمدهای ماه گذشته تپسی هم وجود داشت که از مجموع بیش از ۶۱ میلیارد تومان درآمد، ۵۹ میلیارد آن از همین بخش به دست آمده بود.

دو میلیارد تومان از درآمد بهمن ماه این شرکت از سرویس تلفنی حاصل شده که نسبت به ماه گذشته افزایش پیدا کرده است. درآمد تپسی از راه‌اندازی مجدد نیز بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

سوء‌ پیشینه سفیران حدود ۱۹۸ میلیون تومان برای تپسی درآمد داشته و نزدیک به ۶۰ میلیون تومان از کل درآمدها هم از جریمه سفیران متخلف به دست آمده است. سایر درآمدهای این شرکت نیز مجموعاً حدود ۱۲۳ میلیون تومان اعلام شده است.

بدین ترتیب، بهمن ماه را می‌توان ماه موفقی برای شرکت «پیشگامان فناوری و دانش آرامیس» (تپسی) دانست که بیشترین درآمد در سال جاری را به همراه داشته است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات