حساب‌های مالی شرکت «سفرهای علی بابا» مسدود نیست

سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
علی بابا
مدیرعامل شرکت سفرهای علی بابا گفت: «فعالیت علی بابا در آستانه نوروز طبق روال ادامه دارد و هیچ کدام از حساب‌های مالی این شرکت مسدود نشده است.»
تبلیغات

مجید حسینی‌نژاد در مورد خبر مسدود شدن حساب‌های شخصی‌اش به زومیت گفت: «فقط چند حساب شخصی من در دادگاهی محلی در ساوجبلاغ بسته شده که از مسیر نظارتی و قضایی درحال پیگیری هستیم.»

بسته شدن حساب مدیرعامل این شرکت به ماجرای اختلاف گروه علی‌بابا و مجموعه زرماکارون برمی‌گردد که پیش از این در مهرماه قراردادی میانشان بسته شده بود. اما اختلافی در این میان به شکل‌گیری پرونده‌ای در ساوجبلاغ منتهی شد که که در نتیجه آن حساب‌های بانکی مجید حسینی‌نژاد بسته شد.

مدیرعامل شرکت سفرهای علی‌بابا می‌گوید این اختلاف به دلیل عدم پرداخت اقساط و مبالغ سرمایه‌گذاری توسط زر در قبال بخشی از سهام علی بابا است: «خلف وعده زر و عدم اجرای تعهداتش در کنار تعلل در تصمیم‌گیری آن‌ها درباره جبران خسارت باعث شده که این دعوا به محاکم قضایی برسد.»

او همچنین اشاره کرد که دادگاه ساوجبلاغ صلاحیت محلی و ذاتی برای ورود به این پرونده را ندارد: «طبق قرارداد، تنها مرجع رسیدگی به دعوای طرفین اتاق بازرگانی ایران است و نه جای دیگری. در همین راستا ما اقدام به طرح دعوای داوری در اتاق بازرگانی کرده‌ایم.»

حسینی‌نژاد در انتها گفت: شرایط شرکت سفرهای علی‌بابا عادی است و فعالیتش در زمینه خدمات سفر و گردشگری ادامه دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات