همراه اول بر اساس الگوی مصرف مشترکان بسته‌ تخفیفی ارائه می‌دهد

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
بسته‌های تخفیف همراه اول
همراه اول بسته‌های اینترنت و مکالمه ویژه و مقرون به صرفه بر اساس الگوی مصرف مشترکان به آن‌ها پیشنهاد می‌کند.
تبلیغات

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول پویش «اینترنت همراهی» و «مکالمه همراهی» را با تخفیف‌های ویژه و مختص هر مشترک راه‌اندازی کرده است.

در طرح «اینترنت همراهی» به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، بسته‌های اینترنت ویژه و مقرون به صرفه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک، پیشنهاد می‌شود که با خرید و استفاده از آن‌ها می‌توان تا 40 درصد هزینه‌های اینترنت را نسبت به استفاده از بسته‌های عادی کاهش داد.

طرح «مکالمه همراهی» هم که برای تماس درون شبکه (همراه اول به همراه اول – همراه اول به تلفن ثابت) در نظر گرفته شده است، بسته‌های مکالمه مقرون به صرفه را باز هم برگرفته از هوش مصنوعی و براساس الگوی مصرف هر مشترک همراه اول، پیشنهاد می‌دهد که با توجه به اختصاصی بودن برای هر مشترک، می‌تواند تا 90 درصد هزینه‌های مکالمه را کاهش دهد.

مشترکان همراه اول می‌توانند برای استفاده از بسته‌های «اینترنت همراهی»، کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 211 مربع» را شماره‌گیری کرده تا بسته یا بسته‌های پیشنهادی مختص خودشان را مشاهده کنند.

همچنین کد دستوری «ستاره 1000 ستاره 11 مربع» برای استفاده از بسته‌های «مکالمه همراهی» در نظر گرفته شده تا با شماره‌گیری آن بسته‌های پیشنهادی هر مشترک نمایش داده شود.

این بسته‌ها محدودیتی در استفاده ندارند و در صورت پایان حجم بسته، می‌توان بسته جدیدی بنا به الگوی مصرف در همان ماه خریداری و استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات