دریافت مبلغ اضافی برای خطوط تلفن ثابت رند تخلف است

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای تغییر نام و مکان خطوط ثابت سقف هزینه تعیین کرد و دریافت مبالغ اضافی را تخلف اعلام کرد.
تبلیغات

براساس اطلاعیه‌ای که روابط عمومی این سازمان منتشر کرده تعرفه خدمات تغییر نام و تغییر مکان خطوط تلفن ثابت باید براساس مبالغ تعیین شده در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از متقاضیان دریافت شود.

همچنین رگولاتوری سقف هزینه تغییر نام و تغییر مکان خطوط ثابت حقیقی را به ترتیب ۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان و ۱۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان در نظر گرفته است. سقف هزینه تغییر نام و تغییر مکان خطوط ثابت حقوقی هم به ترتیب ۷۳ هزار و ۶۰۰ تومان و ۱۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده و دریافت مبالغ اضافی با عنوان تعرفه خطوط رند از مشترکانی که مالک خطوط رند هستند، تخلف محسوب می‌شود.

رگولاتوری در اطلاعیه‌اش اعلام کرده مشترکانی که با چنین درخواستی مواجه شده‌اند و از آن‌ها مبالغ اضافی دریافت شده می‌توانند برای ثبت شکایت به سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات (سامانه ۱۹۵) به آدرس http://195.cra.ir مراجعه کنند.

مشترکان همچنین برای آگاهی از سقف تعرفه سایر خدمات تلفن ثابت قابل ارائه در دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی و دفاتر فروش دارندگان پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت که در مصوبه شماره ۲ جلسه ۳۲۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مشخص شده، می‌توانند اینجا کلیک کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات