تپسی کمپینی را برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار طراحی کرد

سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
تپسی با همکاری مؤسسه خیریه پیام امید، کمپینی را با هدف تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان طراحی کرده است.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی تپسی، در این کمپین، کاربرانی که عضو باشگاه مشتریان تپسی هستند، می‌توانند با استفاده از امتیازهایشان در این باشگاه، به تأمین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار کمک کنند.

کاربران تپسی می‌توانند بدون پرداخت هزینه و تنها با ستاره‌های خود در باشگاه مشتریان در این کار نیک سهیم باشند. در این طرح کاربران به ازای هر ۵۰۰ ستاره در پر کردن جامدادی و به ازای هر ۵۰۰۰ ستاره در پرکردن کوله‌پشتی دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار سیستان و بلوچستان کمک می‌کنند.

روابط عمومی تپسی مراحل شرکت در این طرح را اعلام کرده است. بر این اساس کسانی که در حال حاضر عضو باشگاه مشتریان تپسی هستند، می‌توانند از منوی اپلیکیشن، تعداد ستاره‌های خود را مقابل گزینه سفینه تپسی مشاهده کنند و با لمس این قسمت، وارد باشگاه شوند. کسانی که عضو باشگاه مشتریان نیستند از منوی اپلیکیشن، گزینه سفینه تپسی را انتخاب و ثبت نام کنند تا علاوه بر دریافت امتیاز هدیه ثبت نام، امتیازهای گذشته خود را نیز دریافت و از آن‌ها استفاده کنند. علاقه‌مندان در مرحله بعد می‌توانند وارد فروشگاه تپسی شوند و از قسمت نیکوکاری در تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در مناطق محروم سهیم باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات