هلدینگ مکس روی «خودرو ۴۵» سرمایه‌گذاری کرد

سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
هلدینگ مکس و مریخ‌کپیتال از دور جدید سرمایه‌گذاری چند ده میلیارد تومانی در کسب‌وکار «خودرو ۴۵» خبر دادند.
تبلیغات

به گزارش زومیت، «خودرو ۴۵»، رهبر بازار خریدوفروش خودروهای کارکرده در ایران، امکان فروش خودرو در کمتر از ۴۵ دقیقه با قیمت عادلانه و در فضایی امن را برای شهروندان فراهم کرده است.

این کسب‌وکار در ۴ سال گذشته در شاخص‌های مختلف عملکردی کسب‌وکار، رشد قابل ‌توجهی را تجربه کرده و در تلاش است تا در شرایط پرتلاطم بازار، فضایی مطمئن، امن و تجربه‌ای متفاوت را برای کاربران فراهم کند. هلدینگ مکس در نظر دارد با سرمایه چند ده میلیارد تومانی در خودرو ۴۵ سرمایه‌گذاری کند.

این هلدینگ از سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در حوزه‌های مختلفی از جمله فین‌تک، بلاکچین، سلامت و... فعالیت دارد و حالا بنا است دور جدیدی از سرمایه‌گذاری را در فضای کسب‌وکاری خودروهای کارکرده آغاز کند. با توجه به این که پیش‌بینی می‌شود ارزش بازار خریدوفروش خودروهای کارکرده در ایران تا سال ۲۰۲۳ به بیش از ۲۰ میلیارد دلار برسد. رشد بازیگرانی مانند خودرو ۴۵ می‌تواند در این صنعت تحولی جدی ایجاد کند و برای ذی‌نفعان مختلف ارزش‌آفرین باشد.

این شرکت در پلتفرم مزایده خود بیش از ۳ هزار نفر معامله‌کننده‌ خودرو دارد و بیش از ۱۰ هزار خودرو در سال در این پلتفرم معامله می‌شود. خودرو ۴۵ درحال‌حاضر بیش از ۱۳ شعبه در ۶ استان داشته و قصد دارد تا پایان سال خدمات خود را به ۳۰ شعبه در ۲۰ استان برساند.

طراحی کسب‌وکار براساس مدل‌های موفق و تجربه‌شده‌ی جهانی، در حال توسعه بودن خودرو ۴۵ و عملکرد این شرکت در سال‌های اخیر از مهم‌ترین دلایل هلدینگ مکس برای سرمایه‌‌گذاری روی آن عنوان شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات