اسنپ رانندگانش را از پرداخت کمیسیون در یزد معاف کرد

شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
به‌دنبال سیل و آب‌گرفتگی و وضعیت بحرانی در یزد، اسنپ از حق کمیسیون خود به‌نفع رانندگان صرف‌نظر کرده است تا آنان به خدمت‌رسانی به مردم تشویق شوند.
تبلیغات

در بسیاری از استان‌های کشور شاهد وقوع سیل هستیم. ازآن‌‌جاکه درحال‌حاضر استان یزد در وضعیت بحرانی قرار گرفته و با سیل و آب‌گرفتگی شدید معابر روبه‌رو شده است، اسنپ قصد دارد تمامی سفرهای سرویس خودرو خود را در استان یزد از پرداخت کمیسیون معاف کند تا با کمک این طرح رانندگان بیشتری به خدمت‌رسانی تشویق شوند. این معافیت از ساعت ۱۷ امروز تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۹ مرداد اجرا می‌شود.

روابط‌عمومی شرکت اسنپ دراین‌باره گفته است:

با بررسی وضعیت سفرها در استان‌های مختلف و مشورت با تیم عملیات اسنپ به این نتیجه رسیدیم که انجام این طرح می‌تواند به تسهیل رفت‌وآمد در استان یزد کمک کند. با اینکه این اقدام گام کوچکی برای حمایت از مردم آسیب‌دیده کشورمان است، امیدواریم بتوانیم در سامان‌دهی وضعیت حمل‌ونقل یزد مؤثر باشیم. همچنین درصورت ادامه بحران‌ سیل در کشور، این طرح در سایر شهرهای محل فعالیت اسنپ تمدیدشدنی خواهد بود.

بارش‌های شدید اوایل مرداد باعث شده برخی از استان‌ها درگیر سیل شوند. در استان یزد سیل بخشی از بافت تاریخی را ویران کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات