تغییر شبکه رادیویی به‏‌صورت آنلاین برای سیم‌‌کارت‌های شاتل ‏موبایل ممکن شد

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شاتل‌موبایل اعلام کرد که از این پس امکان «انتخاب دستی شبکه رادیویی اپراتور میزبان» ازطریق پنل سیستم مدیریت اینترنتی حساب، برای مشترکین سیم‏‌کارت‏‌های هوشمند شاتل‏ موبایل ممکن شد.
تبلیغات

در راستای تسهیل دسترسی مشترکین سیم‌کارت‌‏های شاتل‏ موبایل به سرویس انتخاب دستی شبکه رادیویی که پیش .تر ازطریق کد دستوری #۸*۱* دردسترس بود، این قابلیت به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل‏ موبایل اضافه شد. از این پس، مشترکین سیم‏‌کارت‏‌های هوشمند شاتل ‏موبایل می‌‏توانند به ‌صورت آنلاین ازطریق پنل مدیریت اینترنتی حساب خود، ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به‏‌صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجدداً فعال کنند.

شبکه تلفن همراه شاتل ‏موبایل سال گذشته در جهت توسعه قابلیت‌‏های سیم‌کارت‏ هوشمند خود، از راهکار نوآورانه «انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان» بر بستر کددستوری #۸*۱* رونمایی کرد و اکنون این امکان را فراهم کرده تا مشترکین شاتل‏ موبایل بتوانند با مراجعه به پنل مدیریت اینترنتی حساب شاتل ‏موبایل به‏‌صورت آنلاین نیز به این سرویس دسترسی داشته باشند.

این خدمت جدید، با توجه به نیازسنجی انجام‌شده از مشترکین سیم‌کارت‌‏های هوشمند شاتل ‏موبایل و به‏ ویژه مشترکینی که از مودم برای اتصال به شبکه استفاده می‌کنند، طراحی و پیاده‏‌سازی شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیم‏‌کارت‌های هوشمند شاتل‏‌ موبایل با پوشش سراسری 4G/LTE و پیش ‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب ‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل‌ موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات