ارزیابی مدیرعاملان ارتباط‌‌‌‌‌گرا در حوزه اقتصادی در چهارمین گردهمایی گراف‌دی انجام می‌شود

دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار «روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر» ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ با ارزیابی و معرفی مدیرعاملان ارتباط‌گرا، برگزار می‌شود.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی رویداد گراف دی، سعید کریمی، دبیر اجرایی رویداد گراف دی اعلام می‌کند که در این گردهمایی برای نخستین بار مدیرعاملان شرکت‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارتاپ‌ها، بانک‌ها، بیمه، شرکت‌های فناوری و دانش بنیان که بیشترین ارتباط را با مجموعه روابط عمومی خود داشته باشند ارزیابی‌ و به‌عنوان «مدیرعامل ارتباط‌گرا» انتخاب شده و تندیس دریافت خواهند کرد.

کریمی در زمینه این ارزیابی گفت:

این ارزیابی با دو تمایز ویژه، از یک سو روابط عمومی‌های تخصصی حوزه اقتصادی در دسته‌بندی‌های جداگانه با توجه به ماهیت فعالیت و میزان بودجه‌ای که برای انجام امور دراختیار دارند براساس ۶ شاخص اصلی و ۱۰ زیرشاخص به‌صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

دبیر رویداد گراف دی با اشاره به اینکه کمیته علمی همایش براساس شاخص تعیین‌شده مدیرعاملانی که بیشترین ارتباط مؤثر در حوزه تعامل با روابط عمومی را دارند، انتخاب می‌کنند تأکید کرد که پاسخگویی، ارتباط و تعامل با رسانه‌ها برای اشاعه فرهنگ سازمان، بررسی فعالیت در رسانه ها اجتماعی، سنجش رضایت‌مندی از مشتریان‌، خلاقيت و نوآوری در فعالیت‌ها، سوابق تدریس، انتشار مقاله، دریافت مدرک یا تقدیرنامه و درج یادداشت و گفت‌و‌گو در رسانه‌ها را از جمله شاخص‌های اصلی در این ارزیابی دانست.

گراف‌دی

او با اشاره به اینکه چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار «روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر» ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط‌گرا، برگزار خواهد شد گفت:

از جمله اهداف کاربردی این طرح «فراهم آمدن زمینه حرکت از روابط عمومی سنتی به سمت روابط عمومی فناوری‌محور» و «آشنایی فعالان این حوزه با زمینه‌های ارتقای سطح فعالیت‌ها از نگاه مدیران» است .

مهلت ثبت نام در ارزیابی و انتخاب مدیر برتر نیز تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ است. علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از ثبت‌نام در ارزیابی و انتخاب مدیر برتر و نیز مشارکت به سایت گردهمایی گراف دی مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات