هدیه ویژه همراه اول و ایرانسل برای عید شعبان

جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
همراه اول و یرانسل، هدیۀ ویژۀ خود به مناسبت عید نیمۀ شعبان را اعلام کردند.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی این دو اپراتور، همراه اول در سالروز میلاد امام زمان (عج) و در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، عیدی اول را به تمامی مشترکان خود به دو شکل مختلف پیشنهاد می‌دهد و برای نخستین بار امکان عیدی دادن مشترکان به یکدیگر در شبکه ارتباطی را فراهم آورده است. در طرح «عیدی همراه اول»، بسته‌های ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی برای تمامی مشترکان فعال دائمی و اعتباری همراه اول تدارک دیده شده که از زمان فعالسازی دو روز اعتبار خواهد داشت.

مشترکان همراه اولی هم که در سه‌ماهه منتهی به عید نوروز هیچ‌گونه فعالیتی شامل مصرف مکالمه، دیتا یا پیامک در شبکه نداشته‌اند و در زمره مشترکان غیرفعال هستند، با روشن کردن سیم‌‌کارت خود مشمول «عیدی همراه اول» خواهند شد.

از طرفی با توجه به اینکه «عیدی دادن» در سال نو از مفاهیم ارزشمند در فرهنگ ایرانی است، بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز برای تمامی مشترکان در طرح «عیدی همراه اول» در نظر گرفته شده که می‌توانند با معرفی یک شماره دیگر، آن را به هر مشترکی که تمایل دارند، عیدی بدهند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول برای دریافت این بسته‌های ویژه رایگان و فعالسازی عیدی، می‌توانند در بازه زمانی شروع تا پایان طرح «عیدی همراه اول» که از 27 اسفند 1400 تا 13 فروردین 1401 است، به اپلیکیشن «همراه من» مراجعه کنند.

هدایای ویژه ایرانسل

به جز همراه اول، ایرانسل نیز هدایای ویژه خود به مناسبت عید نیمۀ شعبان را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی با تخفیف ویژه است. هم‌زمان با فرارسیدن عید نیمۀ شعبان، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، در روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ دردسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

از سوی دیگر لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، از کاربران خود دعوت کرده تا با شرکت در جشنوارۀ نوروز ۱۴۰۱، ضمن تماشای برنامه‌های متنوع، شانس خود را برای دریافت جوایز این جشنواره، امتحان کنند.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، کاربران لنز، می‌توانند با تماشای محتواهای تصویری و صوتی موجود در این تلویزیون اینترنتی در روزهای پایان سال و ایام نوروز، امتیاز خود را در جشنوارۀ نوروزی افزایش دهند و در قرعه‌کشی سه دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ A32 و یک دستگاه PS4 شرکت کنند.

این جشنواره، تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد. کاربران لنز، هرچه زمان بیشتری را صرف تماشای برنامه‌های لنز کنند، امتیاز و شانس بیشتری برای بردن یکی از جوایز ارزشمند این جشنواره خواهند داشت. کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این برنامه‌ها را با تعرفۀ تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات