چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار «روابط عمومی معتمد» برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
چهارمین گردهمایی گراف دی با شعار «روابط عمومی معتمد، مدیریت مقتدر» با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباط‌گرا برگزار خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی رویداد گراف دی، در این گردهمایی برای نخستین بار مدیران عامل شرکت‌های بزرگ اقتصادی، کارآفرینان، استارتاپ‌ها، بانک‌ها، بیمه، شرکت‌های پرداخت الکترونیکی، شرکت‌های فناوری و دانش بنیان که بیشترین ارتباط را با مجموعه روابط عمومی خود داشته باشند با همکاری سازمان NGO، کانون کاربران ICT ارزیابی‌ و به‌عنوان «مدیرعامل ارتباط‌گرا» انتخاب شده و تندیس دریافت خواهند کرد.

چهارمین گردهمایی گراف‌دی

با توجه به اینکه معیار اصلی ارزیابی مدیر، كیفیت عملكردی وی در تحقق اهداف سازمان است، چهارمین گردهمایی گراف‌دی با عنوان «گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری و اقتصادی» با هدف ارائه تجربیات مدیران عامل با مدیران روابط عمومی برای داشتن ارتباط مؤثر در حوزه اقتصادی برگزار و موضوعات مختلف در این زمینه میان برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‌کنندگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این گردهمایی مدیران عامل سازمان‌های فناوری اطلاعات ایران، شرکت مخابرات ایران و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور خواهند داشت. با توجه به تأمین هزینه‌های ارزیابی از سوی اسپانسرها، ارزیابی‌های مدیران در ۶ شاخص اصلی و ۱۰ زیرشاخص به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر از ثبت‌نام در ارزیابی و انتخاب مدیر برتر و نیز مشارکت به سایت گردهمایی گراف دی مراجعه کنند. این گردهمایی ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات