آتش‌سوزی در زیرساخت، اینترنت را دچار اختلال و قطعی کرد

جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
مشکل برق در یکی از اتاق‌های شرکت ارتباطات زیرساخت باعث آتش‌سوزی و قطعی و اختلال اینترنت برخی اپراتورها در چند ساعت اخیر شده است.
تبلیغات

از صبح امروز ۱۳ اسفند بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از قطع اینترنت در اپراتورهایی مانند همراه اول، مبین‌نت، شاتل و زیتل خبر دادند. پیگیری‌های زومیت از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین زیرساخت نشان می‌دهد که مشکل اختلال برق در یکی از اتاق‌های زیرساخت، سبب آتش‌سوزی و درنهایت قطعی اینترنت در تهران و کرج شده است.

توییت مهدی سالم روابط عمومی وزارت ارتباطات در مورد قطعی اینترنت

وزارت ارتباطات اعلام می‌کند که مشکل اختلال اینترنت در حال حل شدن است و به‌زودی کاربران می‌توانند بدون مشکل از اینترنت استفاده کنند. دقایقی پیش، مهدی سالم، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر خود با تصدیق این اتفاق نوشت:

«اختلال جزئی اینترنت پیش آمده امروز در برخی مناطق تهران ناشی از اتصالی برق منجربه آتش سوزی در مرکز LCT بوده است که به سرعت برطرف شده و سیستم پشتیبان سریعا جایگزین شده است.»

درحالی مهدی سالم از برطرف شدن مشکل اختلال اینترنت می‌گوید که همچنان کاربران در شبکه‌های مجازی از اختلال شدید روی سرویس‌های اینترنت خود خبر می‌دهند.

آیا شما هم همچنان سرویس‌ اینترنتتان با قطعی و کندی سرعت مواجه است؟ اگر پاسخ‌تان به این سؤال مثبت است، در کامنت‌ها اعلام کنید که از چه اپراتوری سرویس دریافت می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات