هفته آینده کمیسیون بررسی طرح صیانت برگزار می‌شود

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سخنگوی کمیسیون مشترک طرح صیانت، موکول شدن برگزاری جلسه‌های بررسی طرح صیانت به سال آینده را رد کرد و خبر داد که هفته‌ی آینده جلسه‌‌ی این کمیسیون برگزار می‌شود.
تبلیغات

به گزارش زومیت؛ روز گذشته (۱۱ بهمن‌ ماه) غلامرضا نوری، عضو کمیسیون بررسی طرح صیانت در گفت‌وگو با فارس از برگزار نشدن جلسات کمیسیون طرح صیانت تا پایان سال خبر داد و اعلام کرد که جلسه‌‌ی کمیسیون مشترک از سال دیگر از سر گرفته خواهد شد. به گفته‌ی نوری وقتی مجلس وارد بررسی بودجه شود، این بررسی تا پایان سال به طول می‌انجامد، بنابراین با توجه به شیفت کاری فشرده‌ی مجلس برای بررسی بودجه، دیگر وقتی برای برگزاری جلسه‌‌ی کمیسیون‌ها نمی‌ماند.

بااین‌حال لطف الله سیاهکلی، سخنگوی کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در گفت‌وگو با زومیت این موضوع را رد کرد و گفت: «امیدوارم هفته‌ی آینده جلسه‌ی کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت برگزار شود. بحث تعطیلی جلسه‌ها به‌خاطر شیوع کرونا یک شرایط پیش‌بینی نشده است؛ اما به محض اینکه مجلس آغاز به کار کند، جلسات کمیسیون هم شروع می‌شود.»

او ادامه داد: «جلسه‌های مجلس در ساعت‌های خود برگزار می‌شود و فکر نمی‌کنم لطمه‌ای به برگزاری جلسات کمیسیون وارد کند. البته امکان دارد جلسه‌ها به‌خاطر بودجه سه‌شیفته شود و جلسات مجلس اولویت دارد.»

سیاهکلی با بیان اینکه نماینده‌ای که در ‌مورد برگزاری جلسه‌های کمسیون مشترک بررسی طرح صیانت در سال آینده خبر داده، پیش‌بینی کرده بود که به خاطر شرایط بررسی بودجه شاید این اتفاق بیفتد، اعلام کرد: «ما برنامه‌ای برای تعطیلی جلسه‌های کمیسیون در سال جاری نداریم.»

او در پاسخ به این سؤال که چرا اطلاع‌رسانی در‌ مورد جلسه‌های کمیسیون در فضای مجازی به‌خصوص صفحه‌ی اینستاگرام خبرگزاری ملت کمرنگ شده و جلسه‌ی پیش هم غیرعلنی برگزار شد، بیان کرد: «چون به‌خاطر کرونا مجلس و جلسه‌های کمسیون تشکیل نشد، اطلاع‌رسانی صورت نگرفت، وگرنه وقتی جلسه تشکیل شود؛ در فضای مجازی هم اطلاع‌رسانی می‌شود.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات