رویداد Global Game Jam همزمان با سایر نقاط جهان در ایران برگزار می‌شود

شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
دانشگاه تهران طی رویدادی دو روزه که از صبح روز پنج‌شنبه هفتم دی ماه آغاز می‌شود، Global Game Jam را هم‌زمان با سایر نقاط جهان، در کشورمان نیز برگزار می‌کند.
تبلیغات

گلوبال گیم جم رویدادی در حوزه‌ی بازی‌سازی است که در بسیاری از کشور‌های جهان برگزار می‌شود. این رویداد امسال نیز به همّت دانشگاه تهران در کشورمان برگزار خواهد شد و طی آن علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازی‌سازی باید طی ۴۸ ساعت، مشغول ساخت بازی خود شده و ایده‌ی خود را به مرحله‌ی عمل برسانند. گلوبال گیم جم را باید بزرگ‌ترین رویداد بازی‌سازی دنیا دانست که بر‌ اساس آخرین آمار‌ها بیش از ۴۷ هزار نفر در ۱۱۳ کشور در آن شرکت کرده‌اند.

برگزارکنندگان این رویداد به این نکته اشاره می‌کنند که طی این رویداد بسیاری از شرکت‌کنندگان می‌توانند پیش‌فرض‌های خود در‌ مورد بازی‌سازی را کنار گذاشته و فقط و فقط به خلاقیت و کامل کردن ایده‌های خود بپردازند. البته باید به این نکته اشاره کرد که قرار نیست بازی‌هایی که طی این رویداد ساخته‌اید در جایی منتشر شده و برای شما درآمدزایی داشته باشد. در این رویداد می‌توانید پس از ساخت بازی خود، نتیجه را با بازی‌هایی که رقبایتان در این رویداد توسعه داده‌اند، مقایسه کنید.

بر‌‌ اساس اطلاعات ارائه‌شده، این رویداد در کشورمان از ۹ صبح روز پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه به‌صورت رسمی در استارتاپ فکتوری باکس آغاز خواهد شد. تیم‌ها پس از اعلام تم رقابت امسال کار خود را آغاز خواهند کرد و این رقابت تا ۱۰ شب روز جمعه در فکتوری باکس ادامه خواهد داشت. البته شرکت‌کننده‌ها فرصت دارند تا بازی خود را تا ساعت ۹ صبح روز شنبه در سایت گلوبال گیم جم آپلود کنند. برای شرکت در این رویداد می‌توانید از ‌طریق صفحه‌ی رویداد در ایوند اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات