سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران: از ادغام تلکام و الکامپ استقبال می‌کنیم

یک‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به بحث قدیمی ادغام دو نمایشگاه تخصصی حوزه ICT اشاره و اعلام کرد که از ادغام نمایشگاه تلکام با الکامپ استقبال می‌کنند.
تبلیغات

به گزارش زومیت، این اولین بار نیست که بحث ادغام دو نمایشگاه تخصصی حوزه‌ی تلکام و فناوری اطلاعات مطرح می‌شود؛ اما در‌ نهایت این طرح تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است. حالا در آستانه‌ی برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، رئیس سازمان نصر تهران خبر از پیشنهاد‌هایی برای ادغام دو نمایشگاه تلکام و الکامپ داد و گفت:

نمایشگاه تلکام امسال برگزار شد؛ اما آنقدر که لازم بود نتوانست در سطح نمایشگاه‌های قبل خود ظاهر شود. از این رو پیشنهاد‌هایی به سازمان شده مبنی بر اینکه تلکام و الکامپ با همدیگر ادغام شوند.

حسین اسلامی با اعلام اینکه ادغام تلکام و الکامپ از بحث‌های همیشگی بوده خبر داد که این پیشنهاد توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ‌حال پیگیری است. او تأکید کرد که آن‌ها از این ادغام استقبال می‌کنند، به شرطی که نحوه‌ی برگزاری، نحوه مدیریت و‌… آن هم مشخص شود.

اسلامی ادامه داد:

این پیشنهاد کاملاً جای بررسی دارد و ما بررسی این موضوع را در دستور در کار گذاشته‌ایم. حتی اگر لازم باشد در سال ۲ رویداد هم داشته باشیم، شاید ترکیب الکامپ و تلکام بتواند مؤثر باشد. البته باید این نکته را هم بگویم که الکامپ دیگر الکامپ سابق نیست و در چند دوره‌ی اخیر توجه به اقتصاد دیجیتال را هدف خود قرار داده است.

او به تفاوت الکامپ امسال با دوره‌ی گذشته اشاره و اعلام کرد که بخش الکامپ پیچ که در الکام استارز برگزار می‌شود، امسال توسط ویدئو پیچ انجام خواهد شد. اسلامی تأکید کرد که آن‌ها سعی می‌کنند اولین صنفی باشند که از ابزاهای زیرساختی فناورانه‌ی یک نمایشگاه با کیفیت برگزار می‌کنند.

به گفته‌ی رئیس سازمان نصر تهران، تاکنون در این نمایشگاه حدود ۳۵۰ کشور ثبت‌نام کرده‌اند و حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع هم به شرکت‌‌ها اختصاص داده شده است. به گفته‌ی او تا زمان شروع این نمایشگاه به این تعداد اضافه هم خواهد شد.

الکامپ بیست و ششم امسال بعد از چند مرتبه تغییر زمان بررسی به خاطر اوج‌گیری شیوع ویروس کرونا، از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه برگزار خواهد شد. همچنین اسلامی از تلاش برای تغییر ساعت برگزاری نمایشگاه از ۸ صبح به ۱۰ یا ۱۲ ظهر خبر داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات