هویت بصری جدید لیون کامپیوتر رونمایی شد

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
روز گذشته طی مراسمی از لوگو و هویّت جدید لیون کامپیوتر با حضور مهمانان حوزه فناوری و اهالی رسانه در ساختمان اصلی لیون کامپیوتر برگزار و از برنامه‌های آتی این شرکت صحبت شد.
تبلیغات

سخنران ابتدایی این مراسم علی ‌صدرالدینی مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر با بیان اینکه برای پیشرفت در تمام زمینه‌ها، از جمله تولید محتوا، تصمیم گرفته‌اند بسیاری از رویه‌های خود را تغییر دهند، به برگزاری جشن تولد ۱۷ سالگی لیون کامپیوتر اشاره کرد. او گفت:

در دنیای امروز هم مشتری‌های ما و هم رقبا روز‌به‌روز باهوش‌تر می‌شوند. درست است که ما در جای خوبی ایستاده‌ایم اما این تفکر همواره وجود دارد که دنبال بهترین بودن باشیم.
علی صدرالدینی مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر

مدیر روابط عمومی لیون‌کامپیوتر با بیان سطح انتظار مخاطب از یک کسب‌و‌کار ۱۸ ساله، می‌افزاید: مخاطب ما هر لحظه دنبال ارائه‌ی یک چیز متمایز و تحسین‌برانگیز از سوی این مجموعه است. صدرالدینی افزود: تغییر هویّت بصری لیون کامپیوتر پس از ۱۷ سال با توجه به جلسات متعددی بوده است که درون مجموعه‌ی لیون کامپیوتر از یک‌سو و از سوی دیگر با تیم‌های مختلف طراحی داشته‌ایم و در‌ نهایت به این نتیجه رسیدیم که باید یک پوست‌اندازی اساسی داشته باشیم.

سعید حسینی مدیر عامل لیون کامپیوتر

سعید حسینی مدیرعامل و بنیان‌گذار لیون کامپیوتر پس از صدرالدینی دومین سخنران این مراسم بود. او در ابتدای سخنان خود با اشاره به اینکه ما برای صحبت کردن از کسب‌وکار همیشه کلیشه‌های مختلفی را به کار می‌گیریم از حاضران می‌پرسد آیا مایل هستید باز‌ هم از کلیشه‌ها حرف بزنیم یا اینکه واقعی صحبت کنیم؟ و ارجح دانستن واقعی بودن همه‌چیز پاسخی است که میهمانان این مراسم به این پرسش مدیرعامل لیون کامپیوتر می‌دهند.

حسینی در مورد چگونگی آغاز به کارش گفت: از سال ۱۳۷۶ وارد بازار کامپیوتر شدم و راه پر پیچ‌و‌خم خود را از این زمان آغاز کردم. وی گفت:

در ابتدای مسیر تعادل ایجاد کردن میان هزینه‌ها و درآمد به کاری دشوار تبدیل شده بود و در آن زمان به تنهایی و انفرادی سایت لیون کامپیوتر را مدیریت کرده و سفارش مشتریان را به دست آن‌ها می‌رساندم و پس از مدت‌ها اولین نفر را در مجموعه‌ی لیون کامپیوتر استخدام کردم. تمام این فشارها و وضعیت سخت، این سؤال را در ذهن من ایجاد کرد؛ این که چگونه از این وضعیت خلاص شوم؟ و در پاسخ به این سؤال است که برای جذب مشتریان، از فروم‌ها و انجمن‌های کامپیوتری استفاده می‌کنیم.

حسینی با بیان اینکه در ‌حال حاضر تمام کارها، از اسمبل گرفته تا مارکتینگ و تولید محتوا، ۱۰۰ درصد توسط تیم لیون کامپیوتر انجام می‌شود و خودِ او در هیچکدام از کارها دخالتی نمی‌کند افزود: در‌ حال حاضر وب‌سایت کوینیت، وب‌سایت و رسانه‌ی لیون تک از جمله رسانه‌های وابسته به لیون کامپیوتر هستند.

مدیرعامل لیون کامپیوتر از ورود به عرصه‌ی تولید سخن گفته و از ورود به عرصه‌ی تولید در سطح جهانی خبر داده و گفت: حالا قدم بعدی برای لیون کامپیوتر، تولید محصولات و قطعات سخت‌افزاری است. این محصولات قرار است به صورت صادراتی تولید شوند و کیفیتی در حد جهانی دارند.

پنل گفتگو در رویداد رونمایی از لوگو جدید لیون کامپیوتر

محمد زرین کارشناس استراتژی نیز در این مراسم از دیگر سخنرانان بود. او با بیان اینکه ما می‌خواهیم هر کجا صحبت از تکنولوژی با محوریت کامپیوتر شد، نام لیون کامپیوتر اولین گزینه در ذهن مخاطبان باشد گفت: منظور از مخاطبان همه است، اعم از مشتریان و مصرف‌کنندگان، تأمین‌کنندگان و حتی جویندگان شغل‌های مرتبط، یعنی تمام افرادی که به نوعی خوره و دیوانه‌ی کامپیوتر هستند، افرادی که سرعت، روان بودن و کیفیت بالای کامپیوتر برایشان بسیار مهم است، افرادی که به‌روز بودن در سخت‌افزار و نرم‌افزار و هم‌زمان با تکنولوژی دنیا پیش رفتن برایشان مهم است.

لوگوی جدید لیون کامپیوتر

در‌ ادامه محمد زرین گفت: هدف ما این است که لیون‌کامپیوتر را همراه و خالق لحظات مطمئن و لذت‌بخش در زندگی افرادی کنیم که تکنولوژی در زندگی و کار آن‌ها اهمیّت بسزایی دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات