اسنپ: سهم بازار سرویس تاکسی اسنپ از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است

شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ اعلام کرد در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است.
تبلیغات

اسنپ به‌مناسبت ۲۶ آذر، روز ملی حمل‌و‌نقل، آماری از فعالیت و سهم بازار خود اعلام کرد. طبق اعلام اسنپ، این تاکسی اینترنتی در یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته و سهم بازارش از ۸۷ درصد به ۹۲ درصد رسیده است. تعداد سفرهای هفتگی اسنپ نیز در این یک سال ۴۳ درصد رشد کرده است.

اسنپ که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در تهران آغاز کرد، اکنون در بیش از ۲۲۰ شهر بزرگ و کوچک از سراسر ایران حضور دارد. روابط عمومی اسنپ می‌گوید در یک ماه گذشته بیش از ۸۱ میلیون و ۷۶۴ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس اسنپ نیز انجام شده و این سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل در روزهای اخیر رکورد ۳ میلیون و ۹۹ هزار و ۲۵۳ سفر روزانه (خودرو و باکس) را ثبت کرده است.

طبق آمار واحد «استراتژی و تحقیقات بازار اسنپ»، تاکنون بیش از ۴۸ میلیون و ۷۳۳ نفر در سوپر اپ اسنپ ثبت‌نام کرده‌اند و بیش از ۳۳ میلیون و ۸۴۰ هزار کاربر با اسنپ سفر داشته‌اند یا بسته جابه‌جا کرده‌اند. همچنین در ۷ سال اخیر بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون و ۹۹۵ هزار سفر با سرویس‌های خودرو و باکس انجام شده است.

اسنپ اکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار کاربر راننده ثبت‌نامی در سرویس‌های خودرو و باکس دارد. باوجود سهم بسیار بالای این سرویس ناوگان حمل و نقل، در حال حاضر سرویس‌های تپسی، کارپینو، ماکسیم و... نیز در حوزه حمل و نقل مشغول فعالیت هستند. همچنین تپسی به‌تازگی به عنوان اولین شرکت استارتاپی وارد فرابورس شده و درآمدش در سال مالی ۱۳۹۹، ۱۷۴ میلیارد تومان عنوان شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات