سوپرمارکت‌ از اسنپ فود جدا شد

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
سوپرمارکت‌، یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود، با مستقل شدن از این شرکت اکنون تحت برندی جدید با نام اسنپ اکسپرس در دسترس است.
تبلیغات

سرویس اسنپ‌اکسپرس برای دسترسی آسان‌تر به سوپرمارکت‌های اسنپ‌فود آغاز به کار کرد. سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌، پیش‌تر به‌عنوان یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود در دسترس کاربران بود و حالا با برند اسنپ‌اکسپرس به کاربران خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش اسنپ فود، گروه اسنپ با توجه به نیاز روزافزون به سفارش آنلاین سوپرمارکتی و رشد بازار تصمیم گرفت تا این سرویس که پیش‌تر از سرویس‌های اسنپ‌فود بود، مستقل شود و با برند جدید اسنپ اکسپرس با تیمی بزرگ‌تر، با تمرکز کامل در جهت گسترش فعالیت‌های خود گام بردارد. اسنپ اکسپرس جزو سرویس‌های q-commerce محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از ناوگان اختصاصی، سفارش از سوپرمارکت را در کمتر از ۳۰ دقیقه به دست مشتری می‌رساند.

مسعود طباطبایی، معاون توسعه کسب‌و‌کار گروه اسنپ، مدیریت سرویس اسنپ اکسپرس را به عهده خواهد داشت. طباطبایی در مورد هدف از مستقل شدن بخش سوپرمارکت اسنپ می‌گوید: «امید داریم که با مستقل شدن سرویس سوپرمارکت اسنپ، دری تازه به بازار سفارش آنلاین اقلام سوپرمارکتی باز کنیم و تجربه کاربری بهتری را برای مشتریانمان رقم بزنیم.»

مهراد عبدالرزاق، رئیس هیئت مدیره اسنپ فود نیز درمورد جداشدن سوپرمارکت از اسنپ فود می‌گوید: «امیدواریم که این تغییر، گامی مثبت در جهت افزایش تمرکز بر بهبود تجربه کاربری سرویس سوپرمارکت از طریق بهبود زمان ارسال، افزایش گزینه‌های در دسترس برای خرید و افزایش پیشنهادهای اقتصادی و به‌صرفه برای کاربران در شرایط موجود باشد.»

اسنپ‌فود همچنین درمورد اختلالات سرویس سوپرمارکت در هفته گذشته توضیح می‌دهد که این موضوع به دلیل جابه‌جایی زیرساخت‌های فنی بوده و اکنون به‌صورت کامل برطرف شده است. تیم اسنپ اکسپرس برای تمامی مشتریانی که در مدت اخیر با مشکل رو‌به‌رو شدند، کد تخفیفی در نظر گرفته که به آن‌ها پیامک می‌شود.

اسنپ اکسپرس در حال حاضر در بیش از ۳۰ شهر فعالیت دارد و از طریق گزینه سوپرمارکت در صفحه نخست اپلیکیشن اسنپ‌فود و گزینه سوپرمارکت در صفحه نخست سوپر اپ اسنپ در دسترس است. مانند گذشته، ارسال سفارش‌های سوپرمارکتی اسنپ از طریق ناوگان تخصصی اسنپ صورت می‌گیرد و کاربران می‌توانند برای پیگیری سفارش‌های سوپرمارکتی خود با پشتیبانی اسنپ‌اکسپرس به شماره تماس ۹۶۶۱۲۷۷۷ تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات