دومین همایش بین المللی شهر هوشمند با حمایت شاتل موبایل برگزار می‌شود

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
دومین همایش بین‌المللی «شهر هوشمند، چالش‌ها و راهبردها» با حمایت شاتل موبایل در شهر شیراز برگزار می‌شود.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با هدف حمایت از دستاوردهای جدید پژوهشی در حوزه هوشمند سازی و ارتقای سطح علمی و کاربردی پژوهشگران، در دومین همایش بین‌المللی شهر هوشمند که در تاریخ ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در شهر شیراز برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.

این همایش به بحث پیرامون موضوعاتی نظیر هوش مصنوعی و رباتیک، اینترنت اشیا، شبکه‌های نوین مخابرات، سازه و خانه های هوشمند، شهر هوشمند و ... می پردازد و اپراتور شاتل موبایل با معرفی سیم‌کارت هوشمند خود به عنوان بستری مطمئن برای زیرساخت‌های ارتباطی شهر هوشمند، به تشریح زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این سیم‌ کارت و امکانات متمایز آن خواهد پرداخت.

گفتنی ست شاتل موبایل تنها اپراتور ارائه دهنده سیم‌کارت هوشمند در کشور و تنها Full MVNO حقیقی است که امکان اتصال خودکار به سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور را دارد و به‌طور هوشمند هر لحظه شبکه‌های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و همیشه بهترین و با کیفیت ترین پوشش شبکه 4G/3G را برای مشترک فراهم می‌کند. هم‌زمان با پیاده‌سازی فاز جدید هوشمندی سیم‌کارت‌های شاتل موبایل راهکاری فراهم شده تا با شماره گیری کد دستوری #۸*۱*، امکان استعلام وضعیت اتصال شبکه رادیویی، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی سیم‌کارت در برخی استان ها برای مشترکین وجود داشته باشد که این پروژه در سراسر کشور در حال توسعه است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سیمکارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه‌ کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات