سهم رایتل از بازار اپراتورهای ارتباطی افزایش یافت

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رشد سهم رایتل از بازار مشترکین اپراتورهای تلفن همراه کشور در سال ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.
تبلیغات

آخرین گزارش آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حاکی از ثبت بیشترین نرخ رشد سال ۱۴۰۰ در شرکت رایتل میان اپراتورهای تلفن همراه کشور است. رایتل می‌گوید بر این اساس، شرکت مذکور برای سومین دوره متوالی، پس از زمستان ۹۹ و بهار ۱۴۰۰ در تابستان سال جاری نیز رشد سهم بازار صعودی را تجربه کرد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری (تا پایان سه‌ماهه دوم سال ۱۴۰۰) با گزارش قبلی این سازمان که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده، نشان می‌دهد برند رایتل با اقبال بیشتری از سوی جامعه رو‌به‌رو شده، به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان دو دهم درصد رشد ثبت کرده، که این میزان بالاترین نرخ رشد سهم بازار در میان اپراتورهای ارتباطی کشور بوده ‌است.

نمودار رشد سهم بازار رایتل

سهم بازار رایتل در سه‌ماهه نخست سال و با تداوم رویه رشد مشترکین رایتل از پاییز و زمستان ۹۹، به سه و هفت دهم درصد و در سه‌ماهه دوم به سه و نه دهم درصد رسید. رایتل عواملی همچون ارائه سراسری طرح مکالمه درون شبکه رایگان، طرح‌های مناسبتی متنوع، سرعت و کیفیت اینترنت و بسته‌های مقرون به‌صرفه را ازجمله عوامل جهش سهم بازار خود عنوان می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات