ایرانسل پیش‌شماره‌ ۰۹۰۰ را عرضه کرد

سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌شماره «۰۹۰۰» از امروز ۴ آبان رسما به جمع پیش‌شماره‌های تلفن‌همراه کشور افزوده شد.
تبلیغات

ایرانسل امروز ۴ آبان از اضافه‌شدن پیش‌شماره «۰۹۰۰» به جمع پیش‌شماره‌های تلفن‌همراه کشور خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، متقاضیان خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۰۰ می‌توانند شماره دلخواهشان را از اعداد مدنظر انتخاب و سیم‌کارت دائمی بخرند. این سیم‌کارت‌ها با‌‌‌توجه‌‌‌به نیازهای مختلف دارندگان این سیم‌کارت‌ها در سه سطح «تک‌ستاره» و «دو‌ستاره» و «سه‌ستاره» و به‌همراه بسته‌های اولیه پرحجم عرضه شده است.

بسته مکالمه ۹۰۰ دقیقه‌ای و بسته پیامک ۵۰۰ تایی برای تماس و ارسال پیامک به مخاطبان ایرانسلی و غیرایرانسلی به‌همراه سیم‌کارت‌های هر سه سطح عرضه شده است. سیم‌کارت‌های تک‌ستاره شامل بسته اینترنت همراه ۴۸ گیگابایتی و سیم‌کارت‌های دو‌ستاره شامل بسته اینترنت همراه ۱۴۴ گیگابایتی و سیم‌کارت‌های سه‌ستاره شامل بسته اینترنت همراه ۲۸۸ گیگابایتی می‌شود.

مهلت استفاده از بسته‌های مکالمه و پیامک و اینترنت همراه در سیم‌کارت‌های تک‌ستاره شش ماه و در سیم‌کارت‌های دو‌ستاره نُه ماه و در سیم‌کارت‌های سه‌ستاره یک سال پس از فعال‌سازی است. قیمت خرید سیم‌کارت دائمی با پیش‌شماره ۰۹۰۰ به‌همراه بسته‌های مکالمه و پیامک و اینترنت همراه برای سیم‌کارت‌های تک‌ستاره ۹۰۰ هزار تومان و برای سیم‌کارت‌های دوستاره ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و برای سیم‌کارت‌های سه‌ستاره ۲ میلیون و ۹۰۰هزار تومان است.

حجم بسته مکالمه

حجم بسته پیامک

حجم بسته اینترنت

مهلت استفاده از بسته‌ها

قیمت

سیم‌کارت ۰۹۰۰- تک‌ستاره

۹۰۰ دقیقه

۵۰۰ عدد

۴۸ گیگابایت

۶ ماه

۹۰۰ هزار تومان

سیم‌کارت ۰۹۰۰- دو‌ستاره

۹۰۰ دقیقه

۵۰۰ عدد

۱۴۴ گیگابایت

۹ ماه

۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

سیم‌کارت ۰۹۰۰- سه‌ستاره

۹۰۰ دقیقه

۵۰۰ عدد

۲۸۸ گیگابایت

یک سال

۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب‌سایت اختصاصی این سیم‌کارت به نشانی 900.ir مراجعه کنند و فرایند خرید آنلاین را انجام دهند. پس از تکمیل خرید، سیم‌کارت به نشانی مشترک ارسال می‌شود.

مشترکان ایرانسل که سیم‌کارت با پیش‌شمارۀ ۰۹۰۰ بخرند، درصورت نیاز به هر نوع راهنمایی و پشتیبانی، می‌توانند با شماره ۹۰۰ از خطوط ایرانسلی و ۰۹۳۷۹۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با بخش ویژه این پیش‌شماره در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و پشتیبانی لازم را از کارشناسان ایرانسل دریافت کنند.

ایرانسل پیش‌ازاین پیش‌شماره‌های ۹۳۰، ۹۳۳، ۹۳۵، ۹۳۶، ۹۳۷، ۹۳۸، ۹۳۹، ۹۰۱، ۹۰۲، ۹۰۳، ۹۰۴، ۹۰۵ را برای سیم‌کارت‌های تلفن‌همراه و مودم‌های اینترنت پرسرعت همراه و پیش‌شماره ۹۴۱ را برای سیم‌کارت‌های اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) در شبکه خود فعال کرده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات