محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم شد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
محمد عزیزاللهی از مدیران باسابقه همکاران سیستم به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.
تبلیغات

محمد عزیزاللهی عضو پیشین هیئت‌مدیره و معاون فرید فولادی در توسعه‌ی بازار همکاران سیستم مدیرعامل این شرکت شد. عزیزاللهی سابقه زیادی در خانواده همکاران سیستم دارد و حالا با هدف تقویت تیم مدیریتی، به سمَت مدیرعاملی منصوب شده است. محسن طلایی، عضو هیئت‌مدیره همکاران سیستم، نیز به‌عنوان قائم‌مقام درکنار محمد عزیزاللهی قرار گرفت و روی توسعه‌‌ی محصول و تکنولوژی تمرکز خواهد کرد.

فرید فولادی، مدیر صاحب‌نام همکاران سیستم، ازاین‌پس هیئت‌مدیره شرکت را رهبری می‌کند و تمرکز خود را بر توسعه‌ی استراتژی‌های شرکت و شناسایی مسیرهای جدید پیش‌ روی همکاران سیستم می‌گذارد. فولادی درباره تغییرهای تیم مدیریت می‌گوید:

کارنامه‌ی همکاران سیستم در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که ظرفیت استراتژیک و عملیاتی عالی و توانمندی در شرکت وجود دارد که با تکیه بر آن‌ها می‌توان اهداف بزرگ‌تری را نیز با موفقیت به‌ثمر رساند؛ اهدافی که به‌دنبال مسیرهای نو در کسب‌وکار و ارزش‌آفرینی برای مشتریان است. آنچه مؤسسان همکاران سیستم بنای آن را گذاشته‌اند، شرکتی پایدار و ارزش‌آفرین است که موفقیت و پایداری‌اش در گرو خلق ارزش برای جامعه، مشتریان، سهام‌داران و سرمایه‌های انسانی شرکت است.

محمد عزیزاللهی نیز اعتقاد دارد که یکی از استراتژی‌های مهم شرکت، «بهره‌گیری از توانمندی‌ نیروهای انسانی ارزشمندی است که با تکیه بر فرهنگ همکاران سیستم خود و شرکت را توسعه داده‌اند». او می‌گوید:

موقعیت امروز همکاران سیستم با دوره‌های گذشته قابل‌قیاس نیست. ما امروز دیگر نه یک شرکت، بلکه یک اکوسیستم از شرکای تجاری هستیم که زنجیره ارائه خدمات فناوری اطلاعات را کامل‌تر می‌کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات