نهمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور ۲۰ آبان برگزار می‌شود

یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
نهمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور از ۲۰ الی ۲۲ آبان‌ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
تبلیغات

دانشگاه صنعتی شریف برای نهمین سال پیاپی، ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور را برگزار می‌کند. رویداد امسال از ۲۰ الی ۲۲ آبان ماه به‌صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

گروه Sharif ICT دانشگاه صنعتی شریف در این ماراتون از حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار است. این مسابقات هرساله با حضور گسترده برنامه‌نویسان حرفه‌ای از کل کشور و همکاری مجموعه‌های متعدد خصوصی و دولتی برگزار می‌شود.

هدف این رویداد شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و شناسایی برنامه‌نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار عنوان شده است. در این مسابقه، تیم‌ها دو روز فرصت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه تلفن همراه در حوزه‌های مشخص‌شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه را به تیم داوری تحویل بدهند.

به گزارش روابط عمومی ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه، تیم‌های برتر در این مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی، شانس بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT را خواهند داشت. ثبت‌ نام این مسابقات آغاز شده است و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌ نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسابقات، به وب‌سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن تماس: 5-66028963-021 تماس بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات