معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات مشخص شد

یک‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی، هادی اصلان‌زاده را به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع این وزارتخانه منصوب کرد.
تبلیغات

تقریبا بعد از گذشت یک ماه از شروع کار وزارت عیسی‌ زارع‌پور به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این اولین معاونی است که او انتخاب کرده. اصلان‌زاده پیش از این رئیس حوزه ریاست عیسی زارع‌پور در زمان مدیریتش در دفتر مرکز آمار و اطلاعات قوه‌ قضائیه بود. او جایگزین سجاد بنابی شد که در اواخر وزارت ارتباطات دولت دوازدهم مسئول این سمت بود.

معاون منابع انسانی وزارت ارتباطات

در حکم زارع پور خطاب به اصلان زاده، معاون جدید توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات آمده است:

متناسب‌سازی ساختار و تشکیلات وزارت کاهش پیچیدگی ساختارها و فرایندهای اداری با توجه به برنامه‌های جدید، شفاف‌سازی فرایندهای مالی و استقرار نظام بودجه‌ریزی عملیاتی در سطح وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، به‌کارگیری مدیران متخصص، فسادستیز و انقلابی در سطوح مختلف حوزه معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع ستاد وزارتخانه، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و نظارت مستمر بر عملکرد آن‌ها، توجه به موضوع آموزش و جانشین پروری و ارتقاء نظام ارزیابی عملکرد برای افزایش بهره‌وری و کارایی منابع انسانی از اهم وظایف جنابعالی است.

در پایان او ابراز امیدواری کرده است که «با اتکا به خداوند سبحان و رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی و با روحیه جهادی، در راستای خدمت‌گزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق اهداف دولت مردمی، ایران موفق و قوی مؤید باشید.»

اطلاعاتی از سابقه اصلان‌زاده در دسترس نیست؛ اما تحصیلات او کارشناسی ارشد مدیریت است. او در اوایل دهه نود از سوی وزیر ارشاد دولت دهم به عنوان معاون اداری، مالی این اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز مشغول به فعالیت بود. او در سال ۱۳۹۵، قائم‌مقام شبکه ملی فرهنگ هم بوده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات