شاتل موبایل بسته‌های ویژه اینترنت به‌ مناسبت آغاز سال تحصیلی عرضه می‌کند

شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
شاتل موبایل هم‌زمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بسته‌های ویژه اینترنت با دو برابر حجم عرضه می‌کند.
تبلیغات

شاتل موبایل با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰ و با هدف تسهیل آموزش از راه دور، بسته‌های ویژه اینترنت با دو برابر حجم عرضه کرده است. علاوه‌ بر این، استفاده از سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش‌آموزان) برای تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل رایگان است.

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، هم‌زمان با فرارسیدن ماه مهر هیچ‌گونه ترافیکی در استفاده از سامانه شاد برای مشترکین این اپراتور محاسبه نخواهد شد. شاتل موبایل در سال تحصیلی گذشته نیز استفاده از سامانه شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان کرده بود و در کنار آن بسته‌های اینترنت به معلمان ارائه و سامانه‌های آموزشی دانشگاهی، دانش‌آموزی و علوم پزشکی را رایگان‌ کرد.

در طرح بسته‌های ویژه اینترنت برای سال تحصیلی ۱۴۰۰، مشترکین شاتل موبایل می‌توانند تا پایان دهم مهر به خرید این بسته‌ها اقدام کنند و به مقدار حجم خریداری‌شده از شاتل موبایل هدیه بگیرند. این بسته‌ها با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۲*۱* از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن «شاتل موبایل من» و سیستم مدیریت حساب کاربری شاتل موبایل قابل مشاهده و فعال‌سازی هستند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات