شاتل موبایل به مناسبت سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می‌دهد

چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شبکه تلفن همراه شاتل موبایل به مناسبت فرار رسیدن چهارمین سالروز آغاز فعالیت خود و به پاس همراهی مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور، هدایای ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته است.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، یازدهم شهریور، سالروز تجاری‌سازی و ورود رسمی این اپراتور تلفن همراه به بازار ارتباطات کشور است و «شاتل موبایل» به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور مجازی کشور و تنها Full MVNO حقیقی با هسته شبکه مستقل، چهارساله می‌شود.

در این چهار سال، شاتل موبایل همواره کوشیده است تا ضمن ارائه خدمات متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 3G و 4G/LTE با پیاده‌سازی ایده‌ها و فناوری‌های جدید، تحولی در بازار تلکام کشور رقم بزند.

عرضه نسل جدیدی از سیم‌کارت‌ها با نام «سیم‌کارت‌ هوشمند شاتل موبایل»، تحولی بزرگ و ادامه‌دار برای شاتل بوده که اولین و تنها ارائه‌دهنده سیم‌کارت‌ هوشمند در کشور است. تکنولوژی سیم‌کارت هوشمند، آنتن‌های موجود در محدوده جغرافیایی مشترک را به‌طور مداوم تحلیل و دسترسی به بهترین پوشش شبکه و باکیفیت‌ترین آنتن موجود را برای مشترک شاتل موبایل فراهم می‌کند.

به مناسبت چهارمین سالروز تولد شاتل موبایل، این اپراتور به مشترکین سیم‌کارت‌های خود بر اساس تحلیل الگوی مصرف، یک گیگابایت بسته اینترنت یا یک ساعت مکالمه رایگان شامل ۳۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۳۰ دقیقه مکالمه برون شبکه هدیه می‌دهد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات