شاتل موبایل بسته‌های اینترنت تخفیف‌دار ویژه دوره جدید قرنطینه عرضه کرد

دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل باردیگر به‌دلیل اوج‌گیری شیوع کرونا و اجرای مجدد مقررات قرنطینه شهرها، بسته‌های اینترنت تخفیف‌دار به مشترکان سیم‌کارت‌های خود ارائه می‌کند.
تبلیغات

هم‌زمان با قرمزشدن وضعیت شهرها و اجرای مجدد مقررات قرنطینه، شاتل موبایل با هدف تسهیل ارتباطات و کاهش هزینه‌های دورکاری افراد و انجام امور روزمره و سرگرمی افراد در منزل، در طرحی ویژه بسته‌های تخفیف‌دار به مشترکان سیم‌کارت‌های خود ارائه کرده است. در این طرح که از ابتدای دور جدید قرنطینه تا پایان آن، یعنی از ۲۵ تا ۳۰ مرداد، ادامه خواهد داشت، شاتل موبایل هر روز بسته جدیدی با تخفیف ویژه تا ۵۰ درصد دردسترس مشترکان جدید و قدیمی‌اش قرار می‌دهد. این بسته‌ها با شماره‌گیری کددستوری #۳*۱* از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل یا ازطریق مراجعه به اپلیکیشن «شاتل موبایل من» و سیستم مدیریت حساب کاربری شاتل موبایل مشاهده‌پذیر و فعال‌سازی هستند.

شاتل موبایل پیش‌ازاین نیز در دوره قرنطینه‌های پیشین، بسته‌های تخفیف‌دار به مشترکان خود ارائه کرده و علاوه‌برآن اقدامات متنوعی برای سهولت ارتباطات در دوران شیوع ویروس کرونا انجام داده است. اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و استادان دانشگاه برای آموزش غیرحضوری، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت با هدف حفظ سلامت افراد و جلوگیری از مراجعه حضوری، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون‌به‌صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی برمبنای راهکار APN-VPN ازجمله این اقدامات هستند. 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور و انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات