اسنپ برای تأیید صلاحیت کاربران راننده با پلیس ناجا همکاری می‌کند

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ برای تأمین امنیت سفرهایش، صلاحیت هویت رانندگان ناوگانش را با کمک پلیس ناجا احراز می‌کند.
تبلیغات

اسنپ برای تأمین سفرهای خود هویت کاربران راننده را با کمک پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا احراز و تأیید می‌کند. درواقع، اطلاعات فرد متقاضی فعالیت در ناوگان اسنپ پس از ثبت‌نام و ارائه مدارک، در پرتال مشترک اسنپ با ناجا بارگذاری می‌شود. سپس ناجا با بررسی سوابق متقاضی ازطریق شماره ملی، نتیجه استعلام را به اسنپ ارائه می‌کند. این موضوع از آن نظر اهمیت دارد که ناجا بانک‌های اطلاعاتی کامل را دراختیار دارد و صلاحیت متقاضی را از چند منبع مختلف بررسی می‌کند و حتی ممکن است فردی که گواهی عدم سوءپیشینه دارد، ناجا او را برای فعالیت در ناوگان اسنپ رد صلاحیت کند.

دیگر اقدامات اسنپ برای تأمین امنیت در سفرهایش، ثبت اطلاعات کاربران و مشخصات سفرها، قراردادن سرویس امنیت سفر در داخل اپلیکیشن و پشتیبانی ۲۴ ساعته از راهکارهای سفر امن است. سرویس امنیت سفر با انتخاب دکمه آبی‌رنگی فعال می‌شود که پس از آغاز سفر روی اپلیکیشن ظاهر می‌شود و پس‌از‌آن می‌توان با تیم امنیت تماس گرفت. اسنپ می‌گوید کارشناسان این تیم برای حل موارد حاد و اضطراری آموزش دیده‌اند و تا پایان سفر و رسیدن مسافر به مقصد همراه او خواهند بود.

علاوه‌بر‌این، قابلیت «ارسال پیام فوری به کارشناس امنیت» به‌تازگی به این سرویس اضافه شده است و به‌زودی برای همه کاربران فعال می‌شود. با استفاده از این قابلیت نیز، می‌توان در زمان احساس خطر و درصورتی‌که به هر دلیل امکان تماس تلفنی با تیم امنیت سفر اسنپ فراهم نبود، مشکل را ازطریق پیام متنی به کارشناس تیم امنیت اسنپ منتقل کرد. البته این قابلیت درحال‌حاضر به نسخه وب‌اپلیکیشن اضافه شده است و در ماه‌های آینده به نسخه اندروید اپلیکیشن اسنپ اضافه می‌شود. 

از دیگر قابلیت‌های سرویس امنیت سفر اسنپ، گزینه «درخواست آمبولانس» است. علاوه‌براین، اگر مسافر اسنپ با مشکلات حریم شخصی در سفر خود رو‌به‌رو شد، می‌تواند از بخش «بازخورد سفر» برخوردهای نامناسب و ناهنجار را گزارش دهد. رانندگان اسنپ با گزارش این بازخوردها و بسته به میزان و نوع و تکرار آن‌ها بازخواست یا غیرفعال می‌شوند. همچنین در‌صورتی‌که امتیاز راننده از حد تعیین‌شده‌ای کمتر شود، سیستم اسنپ به‌صورت خودکار راننده را به‌منظور بررسی عملکردش غیرفعال می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات