سومین دوره مسابقات استریمر گیم آپارات برگزار می‌شود

شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سومین دوره مسابقات استریمر برگزیده سال آپارات گیم در تابستان ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی آپارات، سومین دوره مسابقات استریمر برگزیده سال آپارات گیم در حالی برگزار می‌شود که تفاوت‌های ساختاری فراوانی با دو دوره قبلی این مسابقات به چشم می‌خورد.

این مسابقات از روز ۲۶ تیر آغاز خواهد شد و روز ۲۶ شهریور به پایان خواهد رسید. به دلیل ایام عزاداری محرم، مسابقات به مدت یک هفته (از ۲۳ تا ۲۹ مرداد) تعطیل است و در این یک هفته به دلیل ایام عزاداری، امتیازها شمارش نخواهد شد.

مسابقه استریمرهای آپارات به مدت ۸ هفته برگزار خواهد شد که ۶ هفته آن، رقابت میان تمامی استریمرهای آپارات به شمار می‌رود و ۲ هفته‌ی دیگر به رقابت میان استریمرهای تازه‌کار اختصاص یافته است.

لازم است بدانید که در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی به نفرات برتر این مسابقه اهدا خواهد شد و  هر هفته نیز به نفرات برتر جایزه اختصاص خواهد یافت.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

aparat.com/streamer

همچنین اولین دوره مسابقه حامی برگزیده آپارات گیم برگزار می‌شود. آپارات در نظر دارد مسابقه‌ای میان حامیان استریمرهای آپارات که نقش بسزایی در اعتلای فرهنگ استریم در کشور دارند برگزار کند.

در این رقابت‌ها به کسی که بیشترین حمایت از استریمرهای آپارات را به عمل بیاورد، یک دستگاه Xbox Series X اهدا خواهد شد. این تنها جایزه این مسابقه نیست و آپارات یک دستگاه Xbox Series S را بین تمام افرادی که حداقل یک شانس داشته باشند، قرعه‌کشی خواهد کرد.

این دوره از رقابت‌ها از ۲۶ تیر تا ۲۶ شهریور در جریان است و از این پس به‌صورت فصلی برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات