سومین استارتاپ ویکند مرکز نوآوری ایرانسل برگزار شد

سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سومین نوآوردگاه ایرانسل در سومین سال فعالیت مرکز نوآوری این شرکت، با حضور ۱۰ تیم استارتاپی برگزار شد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سومین نوآوردگاه (Startup Weekend) ایرانسل، از اول تا پنجم تیرماه ۱۴۰۰ در مجموعه ایرانسل‌لبز شتاب‌دهنده کهکشان مرکز نوآوری این شرکت واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار شد.

در این نوآوردگاه، ۱۰ تیم استارتاپی حضور داشتند که پس از ثبت‌ نام، در ارزیابی اولیه پذیرفته شده بودند. این تیم‌ها پس از شرکت در کارگاه‌های آنلاین، ایده‌های خود را در زمینه‌های خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر موقعیت، رایانش ابری، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD) به داوران ارائه کردند. تیم‌های برتر، تابستان امسال در دومین دوره پیش‌شتاب‌دهی و شتاب‌دهیِ شتاب‌دهنده کهکشان حضور خواهند یافت.

مجموعه ایرانسل لبز از سال ۱۳۹۸ با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با مأموریت انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور و با هدف تأمین نیازمندی‌های بازار ICT تأسیس شده است. بخش‌های اصلی مجموعه شامل «بخش تحقیق و توسعه»، «مرکز نوآوری ایرانسل» و «آکادمی ایرانسل» هستند.

نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل ۱۶ تا ۱۸ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با شرکت ۱۰ تیم استارتاپی و دومین نوآوردگاه از ۲۰ تا ۲۲ آذرماه ۱۳۹۹ با حضور ۱۲ تیم برگزار شد. نخستین دوره پیش‌شتاب‌دهی شتاب‌دهنده کهکشان ایرانسل لبز، طی سه ماه و با حضور هشت تیم استارتاپی برگزیده در نوآوردگاه اول و دوم مرکز نوآوری ایرانسل و با تمرکز بر «آموزش‌های کاربردی»، «ارزش‌آفرینی» و «رویکرد لین استارتاپ» برگزار شد و اردیبهشت‌ماه امسال پایان یافت.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی یافتن از زمینه‌های مورد حمایت می‌توانند به بخش «مرکز نوآوری ایرانسل» در وب‌سایت ایرانسل لبز مراجعه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات