شاتل موبایل به سیم‌کارت‌اولی‌ها سه ماه اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
مشترکینی که تا به حال سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت نشده است می‌توانند با خرید اولین سیم‌کارت خود از شاتل موبایل، بسته سه‌ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک هدیه بگیرند.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه در طرح جدید خود برای همه متقاضیان سیمکارتهای هوشمند این اپراتور که برای اولین بار سیمکارتی به نام آنها ثبت میشود و پیش از این هیچ سیمکارتی در هیچ یک از اپراتورهای تلفن همراه کشور نداشتهاند، بستهی هدیهی ویژهای در نظر گرفته است. سیم‌کارت‌اولی‌ها در این طرح علاوه بر برخورداری از بستهی آغازین و مزایای سیمکارت شاتل موبایل به‌عنوان تنها سیمکارت هوشمند کشور، از بسته هدیه ویژه سیمکارتاولیها شامل مکالمه نامحدود شاتل موبایلی، ۳۰۰ دقیقه مکالمه برونشبکه، پیامک نامحدود شاتل موبایلی، ۳۰۰ پیامک برونشبکه و ۶ گیگابایت اینترنت سهماهه با تخصیص ماهیانه بهرهمند خواهند شد.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیمکارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل مداوم آنتن‌های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را بهطور خودکار برای وی انتخاب میکند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات