خریداران گوشی های نوکیا از شاتل موبایل اینترنت، مکالمه و پیامک رایگان دریافت می‌کنند

چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شاتل موبایل با همکاریِ نماینده رسمی نوکیا در ایران، به خریداران گوشی‌های نوکیا تخفیف خرید سیم‌کارت و بسته سه‌ماهه رایگان اینترنت و مکالمه و پیامک هدیه می‌دهد.
تبلیغات

به‌گزارش روابط‌عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن‌همراه کشور با همکاری سامتل، نماینده رسمی نوکیا در ایران، به خریداران تلفن‌همراه نوکیا با ضمانت سامتل برای خرید «سیم‌کارت هوشمند» تخفیف ویژه به‌همراه بسته سه‌ماهه رایگان هدیه می‌دهد. این بسته شامل سه‌هزار دقیقه مکالمه درون‌شبکه، سیصد دقیقه مکالمه برون‌شبکه، سه‌هزار پیامک درون‌شبکه، سیصد پیامک برون‌شبکه و شش گیگابایت اینترنت سه‌ماهه با تخصیص ماهانه برای گوشی‌ها هوشمند نوکیا و سه گیگابایت اینترنت برای گوشی‌های عادی نوکیا خواهد بود.

همچنین، خریداران می‌توانند با استفاده از سیم‌کارت شاتل موبایل از اشتراک رایگان سرویس تماشای فیلم و سریال «نماوا» و اشتراک چهارماهه سرویس بازی «بازیلی» و تخفیف ویژه سرویس‌های متنوع آموزشی و خدماتی بهره‌مند شوند.

شاتل موبایل اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن‌همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که نخستین‌بار از فناوری سیم‌کارت هوشمند استفاده کرده است. با استفاده از این فناوری، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن‌های موجود در محدوده حضور مشترک، به‌طور خودکار بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور و خرید سیم‌کارت، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir می‌توانند مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات