حضور شاتل موبایل در سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل با حضور در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، راهکارها و محصولات سازمانی جدید خود را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از ۱۸ تا ۲۱ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. شاتل موبایل با حضور در سالن ۳۸ این نمایشگاه، فناوری‌های جدید، راهکارها و محصولات سازمانی جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، برخی از محصولات و خدمات این شرکت برای اولین بار در ایران ارائه شده‌اند. برای مثال شاتل موبایل برای اولین بار «سیم‌کارت هوشمند» را رونمایی کرد. این سیم‌کارت‌ها با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین و باکیفیت‌ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌کنند.

راهکار جدید دیگر این اپراتور مجازی تلفن همراه در نمایشگاه «بورس، بانک و بیمه»، سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها است. این راهکار برخی امکانات تجاری همچون تبدیل نام شبکه به نام برند بدون نیاز به زیرساخت فنی و شبکه، اپلیکیشن و پنل‌های اختصاصی مدیریت حساب سیم‌کارت، امکان تخصیص بسته‌های سازمانیِ شخصی‌سازی‌شده به سطوح مختلف کارکنان و تجهیزات در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار می‌دهد و در مدیریت هزینه‌های ارتباطی آن‌ها بسیار مؤثر خواهد بود. برای آشنایی با دیگر راهکارهای سازمانی شاتل موبایل به وبسایت این اپراتور مراجعه کنید.

فناوری «موبایل کانکت» نیز به‌عنوان جدیدترین تکنولوژی احراز هویت از طریق سیم‌کارت برای اولین بار در ایران توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است. این فناوری در نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد. صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند با سرویس APN-VPN شاتل موبایل، به‌عنوان تنها راهکار سازمانی همگرای خدمات ثابت و سیار آشنا شوند که امکان ارتباط درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت را از یک بستر امن فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شاتل موبایل می‌توانند با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، مراجعه به وب‌سایت shatelmobile.ir یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات