نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس منتشر شد

چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس با قابلیت تحلیل نمودارهای بازار منتشر شد. این قابلیت پیش از این تنها در سایت نوبیتکس در دسترس بود و از این پس کاربران می‌توانند از این امکان در اپلیکیشن همراه تریدر خود استفاده کنند.
تبلیغات

صرافی نوبیتکس نسخه‌ی جدید اپلیکیشن خود را منتشر کرد که از جمله‌ی ویژگی‌های اضافه‌شده به آن، تحلیل نمودارهای بازار است. از سایر قابلیت‌های اضافه‌شده به نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس، می‌توان به گزینه تبدیل سریع به صفحه «کیف‌های من» اشاره کرد؛ به این ترتیب سرعت تبدیل دارایی‌ها افزایش می‌یابد و کاربران می‌توانند به جای مراجعه جداگانه به ارزهای مختلف و تبدیل آن‌ها، همه ارزهای مورد نظر خود را انتخاب و آن‌ها را به ریال یا تتر تبدیل کنند. علاوه بر این با استفاده از این گزینه جدید، می‌توان موجودی‌های کمتر از ۳۰۰ هزار تومان را که امکان معامله آن‌ها در بازارهای نوبیتکس وجود ندارد، به ریال تبدیل کرد.

نمودار دایره‌ای نیز در نسخه ۳.۱ اپلیکیشن نوبیتکس، به صفحه کیف‌های من اضافه شده است. به این ترتیب امکان مشاهده سهم هر ارز از کل دارایی کاربران به‌صورت نمودار دایره‌ای در صفحه کیف‌های من وجود خواهد داشت.

امکان ایجاد آدرس سگویت برای بیت کوین برای افزایش امنیت حساب‌های کاربری، یکی دیگر از مهم‌ترین تغییرات همراه تریدر نوبیتکس است. با اختصاص آدرس‌های سگویتی در شبکه بیت کوین و همین‌طور مدیریت مقادیر حداقل واریز، کارمزدهای برداشت این شبکه در نوبیتکس کاهش خواهد یافت. با استفاده از این راهکار، سرعت انتقال رمزارزها نیز کاهش می‌یابد.

نسخه جدید اپلیکیشن نوبیتکس با گوشی‌های هواوی نیز سازگار شده است. پس از تحریم شرکت هواوی توسط گوگل، امکان اجرای اپ نوبیتکس با استفاده از گوگل پلی روی این گوشی‌ها وجود نداشت و به دنبال درخواست این شرکت، تغییراتی در نسخه جدید ایجاد شده است تا کاربران دارنده این گوشی‌ها هم بتوانند از نوبیتکس استفاده کنند.

در کنار امکانات جدید اضافه‌شده به نسخه جدید همراه تریدر نوبیتکس، تغییراتی هم برای بهبود عملکرد و رفع مشکلات گزارش‌شده توسط کاربران اعمال شده است. کاربران نوبیتکس می‌توانند نسخه جدید این اپلیکیشن را از وب‌سایت نوبیتکس، کافه بازار و مایکت دانلود کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات