شاتل موبایل برای خرید گوشی نوکیا به مشترکین خود تخفیف ویژه ارائه می‌کند

سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل امکانی فراهم آورده است تا مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه بتوانند با استفاده از تخفیف ویژه ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی، گوشی هوشمند نوکیا خریداری کنند.
تبلیغات

شاتل موبایل طی توافقی که با شرکت سامتل به‌عنوان نماینده رسمی نوکیا در ایران انجام داده، برای مشترکین خود امکان خرید دو مدل از گوشی‌های تلفن همراه نوکیا را با تخفیف ویژه فراهم کرده است. بر این اساس، همه مشترکین جدید و قدیمی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل، تا پایان بهار ۱۴۰۰ می‌توانند با استفاده از کد تخفیفی که شاتل موبایل در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، از فروشگاه اینترنتی موبایلتو برای خرید گوشی‌های نوکیا 3.4 و نوکیا 5.4، به ترتیب ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان تخفیف بگیرند.

نوکیا 3.4 با صفحه‌نمایش ۶٫۳۹ اینچی، از سه دوربین ۲، ۵ و ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت برخوردار است. این گوشی علاوه بر تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی برای دارندگان سیم‌کارت شاتل موبایل، به همراه هدیه کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

گوشی نوکیا 5.4 از صفحه‌نمایش ۶٫۳۹ اینچ، چهار دوربین ۲، ۲، ۵ و ۴۸ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسل و باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعت برخوردار است. این گوشی علاوه بر تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی برای مشترکین شاتل موبایل، به همراه هدست هدیه در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

هر دو گوشی با گارانتی ۵ ستاره و ۱۸ ماهه خدمات پس از فروش سامتل ارائه می‌شوند و به مدت یک ماه از تاریخ فعال‌سازی، در صورت وجود ایراد سخت‌افزاری تعویض خواهند شد.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات