شاتل موبایل برای دومین بار به اساتید دانشگاه بسته اینترنت اعطا کرد

شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شاتل موبایل جهت تسهیل «آموزش از راه دور» در روزهای همه‌گیری کرونا، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه سه‌ماهه به استادان دانشگاه و حوزه هدیه داد. در آغاز سال تحصیلی جاری هم استادان دانشگاه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت همراه از شاتل موبایل دریافت کرده بودند.
تبلیغات

شاتل موبایل اعلام کرد که به منظور سهولت در فعالیت غیر حضوری دانشگاه‌ها و آموزش از راه دور، بسته اینترنت هدیه ۲۰ گیگابایتی جدیدی برای استادانی که مشترک سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هستند فعال کرده است. به این ترتیب تمامی اساتیدی که مشترک سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هستند و از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این اپراتور معرفی شده‌اند، می‌توانند بدون نیاز به اقدام خاصی از این بسته هدیه جدید که به‌صورت خودکار و علاوه بر بسته ۱۲۰ گیگابایت قبلی روی سیم‌کارت آن‌ها فعال شده است استفاده کنند.

شاتل موبایل پیش از این نیز جهت تسهیل «آموزش از راه دور» در چند نوبت به اساتید دانشگاه و معلمان بسته هدیه اینترنت اعطا کرده بود. از جمله اقدامات دیگری که این اپراتور در زمان همه‌گیری ویروس کرونا جهت پیشگیری از شیوع این بیماری و تسهیل ارتباطات انجام داده است می‌توان به توسعه زیرساخت ثبت‌ نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان، افزایش پهنای باند اینترنت، عرضه سیم‌کارت ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون‌به‌صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی، عرضه اینترنت رایگان برای استفاده از سامانه‌های آموزشی، عرضه بسته‌های ویژه دوران قرنطینه، راه‌اندازی طرح ویژه ایمن‌سازی سیم‌کارت دانش آموزان، رایگان‌سازی اینترنت استفاده از سامانه آموزش از راه دور شاد و حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی برای گروه‌های آسیب‌پذیر اشاره کرد.

شاتل موبایل اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن همراه‌با پوشش 3G و 4G در سراسر کشور است که برای نخستین بار، از فناوری «سیم‌کارت هوشمند» استفاده کرده. با استفاده از این فناوری، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن‌های موجود در محدوده حضور مشترک، به‌طور خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات