تخفیف ویژه‌ اسنپ برای افراد مبتلا به اتیسم

سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اسنپ با همکاری «انجمن اتیسم ایران» تسهیلات ویژه‌ای برای حمل‌و‌نقل و مشاوره‌ی آنلاین پزشکی افراد مبتلا به اتیسم در نظر گرفت.
تبلیغات

اسنپ در ماه آگاهی‌بخشی درباره‌ی اتیسم، ۲۰ درصد تخفیف درخواست خودرو (تا سقف ۶ هزار تومان) برای ۱۰۰ سفر دراختیار افراد مبتلا به اتیسم و خانواده‌هایشان قرار داد. این اقدام برای تردد راحت‌تر این افراد و با همکاری «انجمن اتیسم ایران» انجام شده است. کد تخفیف درخواست خودرو دراختیار افرادی قرار می‌گیرد که انجمن اتیسم به اسنپ معرفی می‌کند و تا پایان شهریور ۱۴۰۰ اعتبار دارد. اسنپ علاوه‌بر تخفیف درخواست خودرو، ۳۵ هزار تومان تخفیف مشاوره‌ی آنلاین پزشکی و روان‌شناسی در اسنپ‌دکتر هم برای افراد مبتلا به اتیسم در نظر گرفته است.

به‌گزارش روابط‌عمومی اسنپ، حمل‌و‌نقل یکی از مشکلات اساسی مبتلایان اتیسم است. بسیاری از کودکان دچار اتیسم نمی‌توانند از وسایل حمل‌و‌نقل عمومی استفاده کنند و برخی از بزرگ‌سالان هم نمی‌توانند رانندگی کنند. اسنپ به‌عنوان اولین حامی حمل‌و‌نقل اتیسم از دو سال پیش اقداماتی برای فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی جامعه درباره این اختلال آغاز کرد. کمپین «دنیای متفاوت من» اولین اقدام در مسیر این آگاهی‌بخشی بود. روابط‌عمومی اسنپ دراین‌باره می‌گوید:

اسنپ به‌عنوان سامانه‌ی حمل‌و‌نقل دوستدار اتیسم در ایران تلاش می‌کند با اطلاع‌رسانی گسترده درباره‌ی این اختلال کاربرانش را یک قدم به شناخت دنیای متفاوت این افراد نزدیک‌تر کند. مسئولیت اجتماعی ما است که برای دسترسی همه‌ی افراد جامعه به حمل‌و‌نقل مناسب تلاش کنیم و تخفیف ویژه‌ی افراد مبتلا به اتیسم گامی کوچک در این مسیر است.

ازآنجاکه شناخت علائم اولیه‌ی این اختلال می‌تواند بر کیفیت زندگی کودکان در سال‌های آینده تأثیرگذار باشد، اطلاع‌رسانی درباره این اختلال اهمیت زیادی دارد. اسنپ با استفاده از شبکه‌های اجتماعی‌اش نیز تلاش می‌کند تا کاربران مسافر و راننده را با دنیای متفاوت افراد دچار اتیسم آشنا کند و روش‌های تعامل مناسب را در برخورد با این افراد به کاربرانش آموزش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات