ایرانسل کسب‌وکارهای نوپا را در سوپراپلیکیشن خود معرفی می‌کند

دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپای حوزه دیجیتال، آن‌ها را در سوپراپلیکیشن خود معرفی می‌کند.
تبلیغات

ایرانسل امکان معرفی کسب‌وکارهای دیجیتال را در سوپراپلیکیشن خود با هدف حمایت از اشتغال‌زایی و رشد و توسعه آن‌ها فراهم کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، برای این موضوع بخش سرویس‌های ویژه به اپلیکیشن ایرانسل من اضافه شد تا کاربران علاوه بر خدمات پایه موجود، به خدمات متنوع دیگری از جمله تاکسی آنلاین، سفارش غذا، سوپرمارکت آنلاین، خرید آنلاین بیمه، تلویزیون اینترنتی و… دسترسی داشته باشند.‌

کاربران با هر خرید موفق در بخش سرویس‌های ویژه، از ایرانسل هدایایی ازجمله بسته اینترنت دریافت می‌کنند. این امکان در حال حاضر برای دو خدمت سفارش غذا و سوپر مارکت فعال است و در خدمات دیگر نیز پیاده‌سازی می‌شود.

کسب‌وکارهای دیجیتال که تمایل دارند با حضور در این بخش، خدمات خود را در معرض دید مشترکان میلیونی ایرانسل قرار بدهند، می‌توانند درخواست خود را از طریق صفحه ارسال درخواست همکاری در وب‌سایت ایرانسل ثبت کنند. کسب‌وکارهای دیجیتال متقاضی، از جمله کسب‌وکارهای ارائه‌دهنده خدمات و برنامه‌های کاربردی حوزه بازی و سرگرمی، موسیقی، پادکست و کتاب صوتی، آموزش، فروش آنلاین و… می‌توانند اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به خدمات/محصول دیجیتال خود را وارد و درخواست خود را ثبت کنند. کارشناسان ایرانسل، از طریق ایمیل ثبت‌شده در پرتال، با نمایندگان کسب‌وکار متقاضی تماس می‌گیرند تا بر اساس توافق با ایرانسل، محصول یا خدمت این شرکت معرفی شود.

اپ ایرانسل من بیش از ۱۲ میلیون نصب در کافه بازار دارد و بر این اساس در رتبه دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات