ایرانسل در «چارخونه» مسابقه رمضانی برگزار می‌کند

ایرانسل در «چارخونه» مسابقه رمضانی برگزار می‌کند

کمپین ماه رمضان بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال «چارخونه» ایرانسل با جوایز متعدد برگزار شده است.

بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال «چارخونه» ایرانسل در ماه رمضان، کمپینی را همراه‌با جوایز متعدد برگزار کرده است. این کمپین از ۲۸ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ به مدت ۲۸ روز و با همکاری اپلیکیشن «تاپ» و در دو بخش اپلیکیشن و صفحه اینستاگرام چارخونه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کمپین «رمضان بهاری» علاوه بر هزاران محتوای متنوع در دسته‌بندی‌های فیلم، موسیقی، کتاب، کتاب صوتی، اپلیکیشن و بازی برای سرگرمی و اوقات فراغت کاربران، شامل جوایز ویژه‌ای مانند چهار عدد گوشی موبایل سامسونگ S21، اینترنت هدیه و هدایای نقدی می‌شود.

کاربران در بخش نخست، با دانلود و ثبت‌نام در اپلیکیشن تاپ و خرید حداقل ۵۰۰۰ تومانی از چهارخونه، در قرعه‌کشی چهار دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 شرکت داده می‌شوند. خرید بیشتر از چارخونه، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد. در بخش دوم مسابقه که در صفحه اینستاگرام چارخونه به نشانی @charkhonehstore برگزار می‌شود، کاربران می‌توانند در قرعه‌کشی اهدای جایزه نقدی شرکت کنند. این جایزه، هر هفته برای دو نفر و در مجموع به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است.

علاوه بر این جوایز، طی برگزاری کمپین، چالش‌های متنوع ۴×۴ چارخونه به‌صورت ویژه برگزار می‌شود. بخش ثابت چالش‌های هر هفته، چالش «راویتو» است که از مخاطبان دعوت می‌شود تا کلیپ‌های خود را با تم ماه مبارک رمضان و هشتگ #رمضان_بهاری در راویتو آپلود کنند. همچنین کاربران می‌توانند ویدئوی ارسال‌شده توسط دیگران را با اینترنت رایگان ایرانسل در راویتو مشاهده کنند و با انجام سه چالش مشخص‌شده، هر هفته چهار گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنند.

در این ایام اشتراک ماهانه بخش فیلم، موسیقی و کتاب صوتی چارخونه با ۲۰ درصد تخفیف و در قالب چالش‌ ارائه خواهد شد.

منبع ایرانسل

از سراسر وب

  دیدگاه
کاراکتر باقی مانده

بیشتر بخوانید