هدایای ایرانسل به ‌مناسبت ماه رمضان اعلام شد

سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان هدایایی از جمله بسته اینترنت هدیه و بسته مکالمه رایگان برای مشترکانش در نظر گرفته است.
تبلیغات

ایرانسل در ماه رمضان علاوه ‌بر ارائه رایگان محتوای مناسبتی ویژه در اپلیکیشن «لنز»، هدایایی برای مشترکانش در نظر گرفته است. به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل، در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری، تمامی مشترکان این شرکت می‌توانند از پیشنهادهای ویژه «هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، چهل دقیقه رایگان»، «بسته هدیه مکالمه سحرگاهی» و «بسته هدیه دو گیگابایت اینترنت داخلی ویژه شب‌های قدر» بهره‌مند شوند و محتوای ویژه اپلیکیشن «لنز» را با اشتراک رایگان تماشا کنند.

کافی است مشترکان ایرانسل از ابتدا تا پایان ماه رمضان (۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰) یک تماس چهار دقیقه‌ای در شبکه این اپراتور داشته باشند تا چهل دقیقه بعدی آن تماس را رایگان گفت‌وگو کنند. این طرح در قالب کمپین «تماس به وقت رمضان» با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل ‌من فعال می‌شود.

به‌علاوه، در تمام سحرگاه‌های ماه رمضان (از ساعت ۴ تا ۶ بامداد) تمامی بسته‌های مکالمه ساعتی ایرانسل برای مشترکان دائمی و اعتباری رایگان خواهند بود. این بسته‌ها به مکالمه درون‌شبکه‌ای اختصاص و با شماره‌گیری کد #۱*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل ‌من قابلیت انتخاب و فعال‌سازی دارند.

برای استفاده از بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی ایرانسل کافی است تمام مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه و هم‌زمان با شب‌های قدر، کد #۵* را شماره‌گیری یا بسته را از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من فعال کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را در بازه زمانی گفته‌شده دارد.

ویژه‌برنامه‌های تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل در ماه رمضان شامل پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و…، پخش فیلم‌ها و سریال‌های جدید و ویژه‌ی متناسب با حال و هوای ماه رمضان از افطار تا سحر، همکاری با «هیئت آنلاین» برای پخش ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی و پخش مجموعه ویژه مناسبتی شامل، نواهای مذهبی، مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان برای طرفداران موسیقی می‌شود. برنامه ورزشی «محوطه جریمه» با موضوع فوتبال و حواشی آن نیز در ماه رمضان به‌صورت ویژه در شبکه «لنز اسپرت» برای علاقه‌مندان به برنامه‌های ورزشی پخش می‌شود. این برنامه‌ها با اشتراک رایگان تدارک دیده شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات