دکل ارتباطی ایرانسل در حاشیه بابل، توسط افرادی ناشناس تخریب شد

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اقدام افرادی ناشناس برای آسیب رساندن به دکل ارتباطی ایرانسل در حاشیه بابل، منجر به سقوط آن و خسارت زیاد به تجهیزات سایت ایرانسل شد.
تبلیغات

ظاهرا در بامداد روز شنبه ۲۱ فروردین، فرد یا افرادی ناشناس با هدف از بین ‌بردن و حذف دکل ارتباطی سایت ایرانسل در حاشیه شهر بابل، اقدام به آسیب رساندن به این سایت کرده‌اند. حال ایرانسل اطلاعیه‌ای در این خصوص منتشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پیش از بامداد شنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، فرد یا افراد ناشناسی با آسیب به بخشی از فنس‌های حفاظتی وارد سایت ایرانسل شده و تمامی مهره‌های اتصال به فونداسیون مربوط به دو پایه دکل و بخشی از مهره‌های متعلق به پایه سوم را باز و اقدام به تخریب آن کرده‌اند. این اتفاق منجر به بروز حادثه و سقوط دکل در نخستین ساعات بامداد روز شنبه شد.

از آنجا که دکل در زمین‌های کشاورزی قرار گرفته بود، خوشبختانه تنها به بلوک‌های سیمانی زمین‌های کشاورزی آسیب وارد کرد؛ البته خسارت زیادی نیز به تجهیزات سایت ایرانسل وارد آمد. تیم‌های فنی ایرانسل به ‌محض قطع ارتباط این دکل با شبکه بر اثر وقوع حادثه، در محل حضور یافتند و اقدام به ایمن‌سازی و پیگیری برای جابه‌جایی تجهیزات حادثه‌دیده کردند.

در همین رابطه، ایرانسل به مراجع انتظامی و قضایی مراجعه کرده و تشکیل پرونده داده است تا شناسایی و برخورد با عامل یا عوامل بروز این حادثه را پیگیری کند. ایرانسل در انتهای اطلاعیه خود آورده است:

ایرانسل همواره با اتخاذ تدابیر مختلف، در پی آن است که از وجود بالاترین سطح ایمنی در سایت‌های ارتباطی خود اطمینان حاصل کند و در این مورد هم به‌ دنبال آن است که پیگیری و برخورد با عامل یا عاملان این حادثه، فتح ‌بابی برای مقابله با اقدامات مشابه مجرمان در فضای خدمات‌رسانی همه خدمتگزاران صنعت فناوری ‌اطلاعات و ارتباطات کشور شود.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات