ایرانسل گواهینامه بین‌المللی ISO 9001:2015 را دریافت کرد

چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل موفق به دریافت گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO 9001:۲۰۱۵ برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود بر اساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:۲۰۱۵ را اجرا کرده تا بدین واسطه، به چشم‌انداز ترسیم شده خود نزدیک شود و در مسیر بهبود خدمات خود حرکت کند.

استاندارد بین‌المللی ISO 9001 با هدف افزایش توان سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده و یکی از استانداردهای مطرح در کسب‌وکارهای پیشرو به شمار می‌رود. به کارگیری معیارهای این استاندارد توسط کسب و کارها موجب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می‌شود. به‌علاوه، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدمات دلخواه مشتری، بهینه می‌کند.

درنهایت، هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. ایرانسل نیز در تلاش است آخرین دستاوردهای جهانی را برای ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش به مشترکان خود به کار بندد.

ایرانسل پیش از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهی‌نامه‌ بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ISO 9001:۲۰۱۵ در زمینه فرایندهای فروش و خدمات پس از فروش خود با تأییدیه شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 در زمینه «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004:۲۰۱۲ در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» (بسته استانداردهای مشتری‌مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات